تجهیز محورهای سبزوار – اسفراین و سبزوار – بردسکن به سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی

تجهیز محورهای سبزوار – اسفراین و سبزوار – بردسکن به سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سبزوار اعلام کرد :

مهدی رحمتی – رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سبزوار گفت: در راستای طرح تجهیز راههای شریانی شهرستان سبزوار  به سامانه های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی ،  محورهای سبزوار – بردسکن و سبزوار – اسفراین  به سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مهدی رحمتی گفت:  با هوشمند سازی محورهای شریانی شهرستان به سامانه های ثبت تخلفات رانندگی ، سرعت وسایط نقلیه در کلیه محورهای شهرستان سبزوار کاملاً تحت کنترل بوده و مدیریت سرعت در جهت کاهش تصادفات در این راهها صورت میپذیرد .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سبزوار افزود :  ارتقاء سامانه های ثبت تخلف فعلی در محور مشهد – تهران نیز برابر برنامه ریزی انجام شده در دست اقدام است که تا پایان سال  عملیات ارتقاء و بازسازی آنها تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

رحمتی در پایان اعلام کرد : سرعت مجاز وسایل نقلیه در سطح راهها بر اساس یکسری شاخصه ها از قبیل وضعیت راه ، عرض محور و … با نصب تابلوهایی در ابتدای مسیر نصب و اعلام گردیده و از کلیه رانندگان عزیز تقاضا دارد ، با رعایت سرعت مجاز و مطمئنه سفر خوشی را برای خود و خانواده محترمشان رقم زنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *