نگاه ویژه شهرداری سبزواربه توسعه ورزش همگانی

نگاه ویژه شهرداری سبزواربه توسعه ورزش همگانی

 

مدیر امور بانوان شهرداری سبزوار گفت: هفته تربیت بدنی فرصتی است برای آشتی خانواده ها خصوصا بانوان با ورزش، چرا متاسفانه به دلایل مختلف بانوان  این روزها از ﻓﻘر ﺣرﮐﺗﯽ رﻧﺞ ﻣﯽ ﺑرﻧد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، زهرا ناوی در حاشیه ورزش صبحگاهی بانوان که در محل پارک بانوان به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، افزود: براین اساس برای برطرف کردن فقر حرکتی بانوان باید ورزش را در بین آنها ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه اگر بانوان سالم، با نشاط، پر انرژی و شاداب باشند بدون شک شهری سالم خواهیم داشت، افزود: ورزش از اضطراب و افسردگی کاسته و اعتماد به نفس را افزایش می دهد. از این رو شهرداری بر حسب وظیفه خود تلاش کرده به بهانه های مختلف در راستای توسعه ورزش های همگانی و ایجاد شور و نشاط شهروندی به این کار بپردازد.

وی با بیان اینکه امروز باید به گونه ای عمل کرد که همه شهروندان به ورزش کردن تشویق شوند، بیان کرد: با بازپیرایی پارک بانوان سبزوار در اسفندماه سال گذشته این پارک در حال حاضر در ساعات مختلف میزبان بانوان سبزواری برای ورزش کردن و پرکردن اوقات فراغت است.

او گفت: مدیریت امور بانوان شهرداری سبزوار علاوه بر حمایت از ورزش های همگانی سعی کرده با برگزاری دوره های آموزشی مختلف نیز نقش مهم را در ایجاد شور و نشاط شهروندی برای بانوان ایجاد نماید.

گفتنی است  پارک بانوان با چهل هزار متر مربع در کمتر از چهار ماه با احتساب مبلغ حدود یک میلیارد تومان به صورت پیمانکاری و امانی با امکانات جدید و ایجاد زمین های ورزشی از جمله والیبال،بسکتبال،پینگ پنگ،مسیر دوچرخه سواری و خانه دارت در اسفندماه سال گذشته به بهره برداری رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *