برگزاری ۳۴۶ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در سبزوار

برگزاری ۳۴۶ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در سبزوار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار امروز در نشست خبری با بیان اینکه فعالیتهای نیروی مردمی بسیج به‌صورت فراجناحی است، گفت: فعالیت‌های سیاسی کاری و جناحی در بسیج وجود ندارد و هر زمان ارزش‌های انقلاب اسلامی در خطر باشد، بسیج با قدرت وارد عرصه مقابله با تهاجم‌های دشمن می‌شود.

امین الله مظلوم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج را مطالبه‌گری دانست و افزود: از ابتدای تشکیل بسیج، روحیه مطالبه‌گر برای ماندگاری عزت و استقلال نظام جمهوری اسلامی وجود داشته و امروز نیز بسیجیان به‌دنبال پشتیبانی از تحقق مطالبات و نیازهای مردم هستند.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر بسیج به‌ عنوان الگویی شاخص در کشور های اسلامی منطقه صادر شده و از فعالیت‌های این نهاد برای مقابله با دشمن الگوبرداری کرده‌اند، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی زمانی که دیده‌اند از بسیجیان ما برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی شکست خورده‌اند، گروهک‌های تکفیری و تروریستی مانند داعش را ایجاد کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با اشاره به‌توطئه‌های دشمنان طی ۴۰ سال اخیر علیه ملت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، بیان کرد: توطئه‌های دشمن با حضور به‌موقع بسیج خنثی شده و امروز برای مقابله با هجمه‌های دشمنان بسیج، جهان اسلامی تشکیل شده است.

مظلوم تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر بسیج، توطئه و بحران‌های بزرگ مانند دوران دفاع مقدس را با سلامت و موفقیت پشت سرگذاشته و دشمنان برای ضربه زدن به ‌اصل نظام جمهوری اسلامی برای همیشه ناامید شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با اشاره به‌برگزاری ۳۴۶ عنوان برنامه به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در سبزوار، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام تیم‌های پزشکی به‌مناطق محروم، ایجاد تیم‌های تذکر لسانی، همایش پیاده‌روی بسیجیان، برپایی جلسات روشنگری، کارگاه‌های آموزش امر به ‌معروف و نهی از منکر و همایش بزرگ بسیجیان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیحیان در سبزوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *