برپایی نمایشگاه ۴۰ سال دستاوردهای انقلاب در سبزوار

 

نمایشگاه ۴۰ سال دستاوردها و توانمندیهای دستگاههای دولتی سبزوار به مناسبت ایام دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز طی مراسمی در این شهر گشایش یافت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه خدمات نظام و دولت برپا شده و مدیران شهرستان، دستاوردها و خدمات خود را برای عموم مردم و جوانان به نمایش گذاشتند و در میزهای ارائه خدمت، به مشکلات مردم پاسخ می دهند.

احمد برادران افزود: در شرایطی که دشمن در پی القای ناکارآمدی نظام و ایجاد شکاف بین مسئولان و مردم است، برپایی نمایشگاه دستاورد های نهادهای دولتی در دهه فجر، نشاط و امیدواری مردم را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: با وجود توطئه دشمن برای جلوگیری از رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست داخلی و خارجی، توفیقات بزرگی حاصل شده و موازنه قدرت در صحنه بین المللی، به نفع ایران تغییر کرده است.

فرماندار ویژه سبزوار اظهار داشت: امروز دشمن با طرح سئوالات واهی که جمهوری اسلامی در ۴۰ سال چه دستاوردی برای مردم داشته، جنگ رسانه ای و اقتصادی گسترده ای به راه انداخته؛ لذا تبیین دستاوردها انقلاب به جوانان، وظیفه مهم مدیران و مسئولان کشور است.

ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، آموزش و پرورش،آب وفاضلاب شهری و روستایی، کمیته امداد، شهرداری و دیگر نهادها، در قالب نمایشگاه ۴۰ سال دستاورد های انقلاب اسلامی در سبزوار، فعالیت های خود را در معرض دید عموم قرار داده اند. / عصرسبزوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *