قطعی بودن حضور تیم هندبال سربداران سبزوار در فصل آینده لیگ برتر هندبال کشور

قطعی بودن حضور تیم هندبال سربداران سبزوار در فصل آینده لیگ برتر هندبال کشور

نماینده مردم شریف سبزوار،خوشاب،داورزن،ششتمد،جوین وجغتای در مجلس در خصوص وضعیت تیم هندبال سربداران سبزوار برای فصل آینده لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور، گفت: حضور این تیم برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر قطعی است و تلاش می‌کنیم که هندبال سبزوار برای فصل آینده، حضوری موفق‌تر و قدرتمندتر از دوره گذشته داشته باشد.

علی سبحانی فر در خصوص جذب اسپانسر برای حمایت از تیم هندبال سربداران سبزوار، افزود: رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام‌ شده است و تلاش می ‌کنیم با تعریف فرمولی بتوانیم مشکلات مالی این تیم را برطرف و بازیکنان و کادر فنی با یک پایداری بهتری در مسابقات شرکت کنند.

وی همچنین در مورد عملکرد تیم سربداران در فصل گذشته، ادامه داد: با توجه به اینکه هندبال سبزوار در سال‌ های گذشته در مسابقات لیگ برتر حضور نداشته و سال گذشته با هماهنگی جوانان و پیشکسوتان علاقه مند به این رشته ورزشی، تنها در یک هفته به پایان مهلت ثبت‌نام، تصمیم به حضور در این رقابت‌ها گرفت، زمان و فرصت کافی برای آمادگی و حضور مقتدرانه نداشت.

سبحانی فر با اشاره به اینکه تیم در شرایط سخت و دشواری برای حضور در مسابقات لیگ برتر و جذب بازیکنان با تجربه برنامه‌ریزی و تلاش کرد، اظهار داشت: تیم سربداران سبزوار به دنبال کسب عنوان قهرمانی نبود بلکه به دنبال حضور تیمی از مهد هندبال ایران در این دوره از مسابقات بوده تا ساختار مناسبی برای آینده هندبال سبزوار داشته باشیم.

نماینده مردم شریف سبزوار،خوشاب،داورزن،ششتمد،جوین وجغتای در مجلس تصریح کرد: مطمئن هستیم با ساختاری که در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور پایه‌ ریزی شده، در فصل جدید این مسابقات شاهد درخشش و کسب موفقیت‌های بزرگی توسط تیم هندبال سبزوار باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *