شهردار سبزوار حکم کشوری گرفت

شهردار سبزوار حکم کشوری گرفت

طی حکمی از سوی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و معاون عمران و بهسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران، شهردار سبزوار به عنوان رئیس دبیرخانه منطقه ۵ کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در نشستی که بدین منظور با حضور حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و سید مجتبی علوی مقدم معاون عمران و بهسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران، شهردار سبزوار، محمدی عضو شورا و جمعی از مدیران ارشد شهرداری در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، با توجه به اقدامات موثر و تجربیات موفق شهرداری سبزوار در حوزه بازآفرینی محدوده های شهری، شهردار سبزوار به عنوان رئیس دبیرخانه منطقه ۵ کشور منصوب شد.

دبیرخانه جمع آوری و ترویج تجربیات برتر بازآفرینی شهری استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، جنوب کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، جنوب سیستان و بلوچستان را شامل می شود و قرار است دبیرخانه آن در سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار راه اندازی گردد.

گفتنی است در این نشست با حضور دکتر محمدی نماینده شورای اسلامی شهر، احکام شهردار سبزوار به عنوان رئیس دبیرخانه و مهدی برزویی به عنوان دبیر دبیرخانه منطقه ۵ کشور تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *