وعده هایی که به هندبال داده شد ولی عملی نشد

تیم سربداران به مشهد انتقال یافت

سرپرست هیات هندبال سبزوار دلیل انتقال تیم هندبال سبزوار به اشتاد سازه مشهد را  وعده های عملی نشده مسئولین محترم شهر خصوصا نماینده سابق شهرمان جناب مهندس سبحانی فر اعلام نمود و گفت: در سال ۹۷ با پیشنهاد مهندس سبحانی فر و پیگیریهای انجام شده  بازیکنان و کادر فنی تیم بخاط عشق به هندبال وشادی علاقمندان و مردم سرافراز دیار سربدارن  و بدون دریافت هیچگونه مبلغی و با قرادادهای سفید پا به مسابقات لیگ برتر هندبال کشور گذاشتند تا ثابت کنند با بازیکنان سبزواری و با وجود حامی مالی میتوانند در سطح اول هندبال کشور خوش بدرخشند و نام سبزوار را همچون گذشته پر اوازه کنند.

دولت آبادی افزود: با شروع مسابقات و با ارائه بازیهای منطقی  سهمیه حضور هندبال سبزوار را در لیگ برتر سال ۹۸ حفظ کردند به امید اینکه در سال ۹۸ با ورود اسپانسر و حامی مالی بهتر افتخار افرینی و کسب مقام نمایند که دور از دسترس نبود. متاسفانه بعداز کش قوس های فراوان و بخاطر حضور نیافتن حامی مالی که نماینده سابق شهرمان در سال ۹۷ قولش را داده بودند ، عملی نشد و بودجه لازم برای تیمداری صورت نگرفت.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه سربداران مجبور به انحلال و انصراف تیم از لیگ برتر شدند و نامه انصراف تیم را به فدراسیون هندبال ارسال کردند که با حضور مجدد نماینده سابق شهرمان در اخرین روزهای شروع مسابقات و وعده مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی  از انصراف تیم جلوگیری شد و در نشستی از مدیران و بازیکنان  با وعده و وعیدهای زیاد خواستند برای حضور در مسابقات اماده شوند.

وی با بیان اینکه وعده های داده شده مورد پذیرش مدیران باشگاه و بازیکنان قرار گرفت و هندبال سبزوار برای دومین سال پیاپی در مسابقات حضور پیدا کرد، عنوان کرد: ولی متاسفانه ورود پول به تیم قطره چکانی و بگونه ای بود که شخصا می بایستی بابت تغذیه تمرین تیم از خودم هزینه کنم.

دولت آبادی ادامه داد: شرایط برای بازیکنان و کادر فنی سخت و دشوار و در حد تیم لیگ برتری نبود. چندین بار مورد اعتراض قرار گرفت و این مهم باعث جدایی چند بازیکن و مربیان از تیم شد. به هر شکل ممکن توانستیم مسابقات را ادامه و ۸ مسابقه انجام دهیم و کماکان از کمکهای مالی نماینده محترم خبری نبود. مجددا تیم به حاشیه و برای دومین بار اعلام انصراف کردیم که این بار با پیشنهاد باشگاه اشتادسازه مشهد روبرو شدیم و برای حفظ سهمیه شهر و استان طی جلسه ای با بازیکنان، کادرفنی و مدیران باشگاه سربداران تصمیم به انتقال تیم به مشهد با اختیارات کامل  موافقت شد و نامه نگاری ها با فدراسیون هندبال و هیات سبزوار و هیات هندبال استان از طریق مدیران باشگاه سربداران و اشتادسازه مشهد صورت و مورد موافقت فدراسیون قرار گرفت. خوشبختانه این انتقال بگونه ای است که سبزوار میتواند برای فصل بعد با ورود اسپانسر و حامی مالی در لیگ برتر تیمداری و حضور داشته باشد .

اشتادسازه مشهد به وعده های خود عمل نکرد

سرپرست هیات هندبال سبزوار با بیان اینکه بازیکنان تیم سربداران سبزوار در ۴ مسابقه برای  اشتادسازه مشهد به میدان رفتند ولی از پرداختی به بازیکنان خبری نبود و خرج ۲ بازی ذوب اهن اصفهان و مس کرمان و هزینه های رفت و برگشت  تیم را خودم پرداخت کردم، افزود: در کنار تیم بزرگسالان، تیم نونهالان سبزوار طبق توافق مدیران با نام اشتادسازه به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی دهدشت با سرمربیگری اقای حسن صالحی که زحمات زیادی برای این تیم و تیم های پایه سبزوار کشیدند اعزام شد که قرار بود هزینه ها توسط اشتاد سازه پرداخت شود که پرداخت نگردید و هزینه ها توسط جناب صالحی و میلاد بافتی سرپرست تیم انجام گرفت و بعد از گذشت ۶ ماه هنوز از پرداختی های انجام گرفته خبری نیست.

دولت آبادی اظهار کرد: شکایت بازیکنان و کادر فنی تیم تنظیم و کتبا به فدراسیون هندبال اعلام و در جلسه کمیته انضباطی به همراه اقایان امیرمسکنی، هادی طالبی و مرتضی فرزین طلب به نمایندگی از تمامی بازیکنان حاضر شدیم. توضیحات اسناد و مدارک را به کمیته انضباطی ارائه دادیم و منتظر رای کمیته انضباطی هستیم تا انشاالله با رای عادلانه بازیکنان به حق و حقوق شان رسیده و هزینه های انجام شده ۲ تیم بزرگسالان و نونهالان دریافت شود.

دلایل انتقال تیم به اشتادسازه مشهد

وی دلایل انتقال تیم به اشتادسازه مشهد را وعدهای عملی نشده نماینده سابق شهرمان جناب آقای سبحانی فر در سال  ۹۸ و ۹۷، قول مساعدت و کمک به تیم هندبال توسط فرماندار محترم  جناب اقای برادران  و  مصوبه شورای شهر و تصویب ان در کمیسیون تطبیق برای کمک شهرداری به تیم هندبال  عنوان کرد.

دستمریزاد بر شما نماینده خوشنام

وی ادامه داد: مشکلات تیم هندبال سبزوار از زمانی دو چندان شد که مسئولین محترم خصوصا نماینده سابق شهرمان به وعدها یشان عمل ننموده و تیم در هاله ای از ابهام و انحلال قرار گرفت. تیم هندبال سربداران سبزوار در عین ناباوری و با کم لطفی وعده دهندگان شهرمان به مشهدی ها واگذار گردیدکه موجب نارضایتی و دلگیری همشهریان و علاقمندان به  هندبال را به همراه داشت؛  ولی چه می باید کرد چاره ای جز این نبود یا انتقال یا انحلال. که بهترین راه بابت ۲ سال زحمات غیرت مندانه بازیکنان و کادر فنی انتقال تیم بود و کاش وعده های داد شده عملی می شد و کار به انحلال یا انتقال نمی کشید .

دولت آبادی گفت: سوال من از مسئولین محترم شهرمان اینست، جناب آقای سبحانی فر در سال ۹۷ بازیکنان و کادر فنی با دست خالی وبدون دریافت هیچگونه مبلغی ،  باغیرت ؛ تعصب و به عشق مردم  شهرمان که بیشترین حق را بگردن شما دارند با بازیهای قابل قبول در برابر باشگاههای قدرتمند و پر هزینه و با دستمزد بالای بازیکنان تیمهای دیگر در لیگ برتر ماندگار شدند شما برای بازیکنان چه کردید؟ در سال  ۹۸ و با شروع  مسابقات جنابعالی قول مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی باضافه وعده های دیگر به بازیکنان و تیم هندبال دادید و این در حالی بود که مدیران و بازیکنان انصراف و انحلال تیم را به فدراسیون هندبال اعلام کرده بودند شما جلسه گذاشتید و از بازیکنان خواستید بمانند و برای شهرشان مسابقه دهند و وعده های دیگر.

وی تصریح کرد: بازیکنان تا پایان مردانه ایستادند و خوش درخشیدند و رضایت علاقمندان را جلب کردند . شما چه کردید ایا شما مردانه ایستادید و مردانه به قول هایتان عمل کردید و یا چون رد صلاحیت شدید از ما بخیر و از شما بسلامت! جناب سبحانی فر بدهی های  بجا مانده از وعده های شما چه خواهد شد جوابگوی سرنوشت این عزیزان که سالها است برای شهرشان افتخار افرینی کرده اند و شما قول هایی بهشان دادید چه شد؟

وی ادامه داد: جناب اقای برادران فرماندار محترم شما که قصد کمک به تیم هندبال را نداشتید چرا وعده کمک مالی به تیم هندبال را از برنامه زنده تلویزیونی شبکه ورزش خراسان دادید ؟ اعضای محترم شورای شهر ؛  شهردار محترم جناب آقای مهندس کوشکی  مصوبه شورای تطبیق و مبلغ قابل پرداخت ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی شهرداری به تیم هندبال شهرمان چه شد؟  از وعده های داده شده و عملی نشده مسئولین محترم شهرمان ؛ اینجانب بعنوان سرپرست هیات هندبال از تمامی علاقمندان به هندبال و همشهریان عزیزم  عذر خواهی میکنم .

سرپرست هیات هندبال سبزوار گفت: اینجانب هیات هندبال سبزوار را با ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان بدهی برق سالن و هیچگونه مبلغ پرداختی به بازیکنان  در مورخه ۹۸٫۹٫۴ بدرخواست جناب شعبانپور و جناب اقای نصراله زاده ریاست اداره ورزش و جوانان تا پایان مسابقات لیگ برتر ۹۸ عهده دار شدم و خرسندم که توانستم مبلع اندکی از قرار دادهای بازیکنان را پرداخت نمایم.

دولت ابادی خاطرنشان کرد: به امید اینکه مسئولین محترم به وعده هایشان عمل میکنند و  تا پایان مسابقات همراهمان هستند که متاسفانه این مهم محقق نگردید و هندبال شهرمان تنها ماند و امید ایندگان هندبال شهرمان بر باد رفت. امیداست با ظرفیت های موجود شهرمان ،  حضور ۱۱ بازیکن در اردوهای تیمهای ملی نونهالان و نوجوانان  ۵ بازیکن در اردو تیم ملی جوانان ۲ بازیکن در اردوی تیم ملی بزرگسالان و حضور یونس اثاری در تیم ملی و پدیده جوان مسابقات اسیایی ، حضور بازیکنان ارزشمندی همچون حجت راه شناس، امیرمسکنی، هادی طالبی، مرتضی فرزین طلب و دیگر بازیکنان شایسته سبزوار و داشتن بهترین مربیان ملی از جمله اقایان حاج حمیدشجاع، علی شعبانپور، حمیدربانی کیا مربی استعدادیاب فدراسیون هندبال محمدفریور، حسن صالحی، جواد شعبانپور، علی صالحی و دیگر مربیان عزیز  و در بخش بانوان محترمه  خانم ها سنگ سفیدی، نظری، اکبری و حسن ابادی که زحمات زیادی در قسمت بانوان کشیده اند نام برد و تشکر کرد.

وی ادامه داد: باید از حضور اقای اکبر خوشنویس بازیکن خوشنام و محجوب هندبال سبزوار و تیمهای ملی بعنوان رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال که میتوان اردوهای استعدادیابی را در سبزوار برگزار و از بازیکنان و مربیان خوب شهرمان بهره ببربم نام برد و حضور  بهترین تماشاگران و علاقمندان سبزواری در حمایت از تیم هندبال که زبانزد تمامی شهرهای کشور هستند و همیشه یار  و یاور هندبال شهرمان بودند بهره برد.

وی با بیان اینکه ظرفیت ها هندبال سبزوار با نداشتن اسپانسر و حامی مالی سر آمد شهرهای هندبال خیز کشور است، گفت: به امید روزی که مسئولین محترم شهرمان خصوصا نماینده های محترم مردم در مجلس شورای اسلامی آقایان عنابستانی و محبی که در جلساتی از حمایت ورزش شهر خصوصا هندبال سخن گفتند تلاش خود بثمر بنشانند و به این مهم رسیدگی و توجه خاضی داشته باشند که در این زمینه میتوان از کارخانه های فولاد ، جمکو ، کابل خودرو، کشت و صنعت جوین و شهرداری همچون اصفهانی ها که سالهای سال است با نام های فولاد مبارکه و ذوب اهن  اصفهان  و شهرهایی مانند ارومیه، کاشان و ورامین که از حمایتهای شهرداری شهرشان بهره میبرند بهره مند شویم و اینده جوانان و هندبال شهرمان را همچون گذشته و زمان حضور ثامن الحجج( ع ) به ارمغان اوریم و بازیکنانی همچون امیدرضا سرپوشی، یونس اثاری، پوریا بهنامی، سعید علوی، پوریا بهنامی و دیگر بازیکنان عزیز در کنار با تجربه های شهرمان به تیمهای ملی و مردم شهرمان تقدیم کنیم.

دولت آبادی تاکید کرد: در این زمینه  هیات هندبال تمام توان خود را در تعامل و همراهی این عزیزان اعلام میدارد و از هیچ کوششی فرو گذار نبوده و نیست چرا که همانگونه که مستحضرید هیات های ورزشی وظیفه ای در قبال  تیمداری ندارند ولی با باشگاهها و حامیان مالی برای تیمداری تعامل و همکاری میکنند و هیات هندبال نیز مستثنا از این قضیه نیست و وظیفه خود میداند استعدادیابی و اموزش هندبال پایه اموزش مربیان و داوران و تعامل و همکاری با تربیت بدنی اموزشگاه ها را فراهم سازد.

وی اظهار کرد: در پایان از علاقمندان و همشهریان صبور شهرمان که همیشه حامی هندبال بودند از پیشکسوتان عزیز سرمایه های هندبال شهرمان، مربیان، داوران خصوصا جناب اقای مهدی فتحی که زحمات زیادی برای هندبال و هیات هندبال کشیدند و بازیکنان غیرت مند شهرمان و تمامی کسانی که هندبال شهرمان را حمایت کردند تشکر و قدردانی می کنم./عصرسبزوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *