توزیع ۲۲۰۰ بسته کمک معیشتی در سبزوار

فرمانده سپاه سبزوار با بیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه به همت بسیجیان سبزواری همچنان در حال اجرا است، گفت: در این مرحله از رزمایش ۲ هزار و ۲۰۰ بسته کمک‌ معیشتی شامل مواد غذایی و برخی مایحتاج زندگی، بین نیازمندان سبزواری طی دهه دوم محرّم توزیع‌ شده است.

سرهنگ هادی موحد نیا افزود: بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مبلغی است که در این مرحله از رزمایش جمع‌آوری‌شده و در قالب بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان سبزوار توزیع‌ شده است.

وی به نحوه توزیع این بسته‌ها در بین نیازمندان واقعی و افراد آسیب‌دیده پس شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: از ابتدای آغاز رزمایش، نیازمندان شناسایی‌ شده در شهرستان سبزوار پایش شده‌اند تا حداقل تمامی افراد نیازمند، یک‌ مرتبه از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه سبزوار با اظهار اینکه این کمک‌ ها در غالب سومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی انجام‌ شده است، اظهار داشت: از ابتدای شروع رزمایش کمک مومنانه در طی چند ماه گذشته تاکنون، بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی توسط سپاه سبزوار توزیع‌ شده است.

سرهنگ موحدنیا از توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قرمز علاوه بردبسته های غذایی در سبزوار خبر داد و یادآور شد: این اقلام بیشتر توسط پایگاه‌های بسیج و در قالب قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پخت و توزیع بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در این مدت نیز از دیگر اقدامات بسیجیان سبزواری بوده است، به تهیه و توزیع ۱۳۵ سری جهیزیه برای نوعروسان اشاره و خاطرنشان کرد: تهیه این اقلام، بیش از ۱ میلیارد تومان هزینه در پی داشته است که با هدف ترویج ازدواج آسان انجام‌ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *