تداوم نهضت آسفالت با قوت ادامه دارد

شهردار سبزوار: آسفالت بیش از ۶۹ هزار مترمربع از معابر طی دو ماه

این روزها عملیات آسفالت معابر و خیابانهای شهر به صورت گسترده با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آغاز شده است.

در این طرح تداوم نهضت آسفالت، روکش و لکه گیری انجام می شود و روان سازی تردد شهروندان، ارتقا کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌ سازی محیط، سیما و منظر شهری در این اقدام مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

به گفته شهردارسبزوارازدوماه گذشته تاکنون حدود ۹هزارتن آسفالت درراستای بهسازی معابروخیابان‌های سطح شهراستفاده شده است. سیدعلی کوشکی افزود:این میزان آسفالت درسطح معابر اصلی وفرعی برای آسفالت، روکش و لکه گیری آسفالت استفاده شده است.

وی بیان کرد: در این راستا در مدت مذکور ۶۹ هزار و ۶۵۵ متر مربع آسفالت در کوچه ها، خیابان های خاکی و روکش آسفالت خیابان های سطح شهر بدون احتساب لکه گیری معابر انجام شده است. 

شهردار سبزوار گفت: هم اکنون شهرداری سبزوار با چندین گروه بر اساس اولویت بندی در سطح معابر در حال انجام آسفالت است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

او اظهار کرد: مدیریت شهری سبزوار از ابتدای امسال، خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت های شهرداری به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه رضایت شهروندان جزو مهمترین اولویت های شهرداری است، گفت: یقینا بدون همراهی و مشارکت شهروندان هیچ پروژه‌ای قابل اجرا نخواهد بود و نمی توان شاهد اجرای صحیح و کامل پروژه ها بود.

او گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با مشارکت خوب شهروندان در بحث جدول گذاری مشارکتی ۴۰ مورد کوچه به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *