استادیوم سبزوار، عروس بزک شده

🔺تلفیقی از سازه ساختمان ۱۵ساله ، قدیم و جدید استادیوم ۱۵هزارنفری سبزوار در یک قاب و دیگر هیچ …

✍️جوادباشتنی

🔻 این افتتاحیه درحالی روزگذشته برگزارشد که از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سبزوار، آیت ا… مقیسه و نمایندگان سبزوار درمجلس شورای اسلامی با واکنش ها و اعتراض هایی به روند افتتاحیه روبرو شد.

📌در صحبتهای مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در سبزوار که با رئیس جمهور و ارائه توضیحاتی درباره طرحهای ورزشی و افتتاح کامل از استادیوم ۱۵هزارنفری اشاره شده است و حتی دربرخی ازخبرها آمده که این ورزشگاه مطابق با استاندارد کنفدراسیون آسیا است.

📌سوال: اگر این ورزشگاه مطابق با استانداردهای کنفدراسیون است چرا ساختمان تکمیل نیست؟

یا اگر افتتاح کامل صورت گرفته است چرا هنوز نمای ساختمان لخت وبرهنه است ؟

⭕️پ ن: عکس، عکس روز است، خودمان را گول نزنیم و خدا کند همان چمن و پیست دومیدانی یا …. که هزینه و نصب شده است، حداقل مناسب استفاده باشد و آن شا‌لله باشد که مسئولین همین امکانات حداقلی را به حال خود رها نکنند که از عمرمفیدشان بگذرد و بعد ازمدتی بلا استفاده شود که حداقل حرفی یا جوابی برای جوانان امروز و آیندگان داشته باشند. البته جا دارد  به خاطر عکس العمل فوری و آگاهانه نسبت به افتتاحیه این پروژه، ازامام جمعه محترم و نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی تقدیرو تشکرکرد و امیداست با پیگیری ایشان بهره برداری ازآن به درستی وبدون نقص و کاستی صورت بگیرد و منجر به تعطیل شدن دوباره آن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *