آغازبکارفرماندهی انتظامی شهرستان ششتمد

آغاز بکار فرماندهی انتظامی ششتمد، جدیدترین شهرستان منطقه غرب خراسان

در مراسمی با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان، نمایندگان غرب خراسان در مجلس و سایر مسئولین‌ شهرستانی، فعالیت فرماندهی انتظامی شهرستان تازه تاسیس ششتمد همزمان با هفته گرامیداشت این نیرو آغاز شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ششتمد در این مراسم گفت: با توجه به اهمیت تامین امنیت فردی و اجتماعی، نخستین نهادی که پس از آغاز به کار فرمانداری در این شهرستان استقرار یافته، فرماندهی انتظامی است.

محمد کلاته امنیت را زیرساخت توسعه توصیف کرد و افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح، با جان‌فشانی و اقدامات ارزشمند، امنیت را برای جامعه فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم و ارتقای زیرساخت‌های توسعه، زمانی برای مردم حلاوت و شیرینی دارد که همراه با امنیت باشد، به قرار داشتن شهرستان ششتمد در مسیر اصلی ارتباط زمینی شمال و غرب به شرق کشور اشاره کرد.

سرپرست فرمانداری ششتمد اظهار داشت: بخشی از مسیر جاده سبزوار – بردسکن در محدوده شهرستان ششتمد در فصل زمستان با بارش برف مسدود شده و سبب گرفتاری مسافران می‌گردد که رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی ست؛ با بهره برداری از ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ششتمد، سرهنگ حسن مشهدی به عنوان اولین فرماندهی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

شهرستان تازه ‌تاسیس ششتمد، ۳ هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع وسعت و ۲۴ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز این شهرستان، در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر سبزوار، مرکز منطقه غرب خراسان، گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *