انجمن کوتاه قامتان، به دنبال افزایش مشارکت های اجتماعی است

شاهین فرزانه مدیر انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل به برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجمن کوتاه قامتان استان اشاره کرد و گفت: تاکنون با تشکیل گروه های ورزشی مختلف توانسته ایم روحیه شادی و نشاط را در بین این قشر از جامعه ایجاد کنیم.

شاهین فرزانه رئیس انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ازبرنامه های انجمن کوچولوهای استان اردبیل خبرداد و گفت: کوتاه قامتان استان اردبیل با ثبت نام در این انجمن می توانند در برنامه های مختلف مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون کوتاه قامتان شهرستان های خلخال، پارس آباد، سرعین، بیله سوار، گرمی، نیر، نمین و هیر کمترین مشارکت را با این انجمن داشته اند،گفت: این انجمن آمادگی کامل برای ثبت نام از اعضا جدید را دارد و امیدواریم با مشارکت کوتاه قامتان استان شاهد افزایش حضور در برنامه های این انجمن باشیم.

فرزانه به برنامه فرهنگ و اجتماعی و ورزشی انجمن کوتاه قامتان استان اشاره کرد و گفت: تاکنون با تشکیل گروه های ورزشی مختلف توانسته ایم روحیه ورزشکاری در بین اعضای انجمن ایجاد کنیم.

شاهین فرزانه مدیر انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل  به برنامه های فرهنگی این انجمن نیز اشاره کرد و گفت : اجرای برنامه های فرهنگی از دیگر برنامه های انجمن در زمینه های هنری از جمله تئاتر و سینما است.

وی در پایان سحنان خود از همه مسئولان استانی خواست تا با مشارکت در برنامه های انجمن بتوانند از فعالیت های کوتاه قامتان استان اردبیل حمایت کنند.

فرزانه خاطرنشان کرد: کوتاه قامتان استان می توانند با حضوردردفترانجمن به نشانی اردبیل ایستگاه سرعین روبه روی پادگان ارتش موسسه خیریه ائمه اطهارع دفترانجمن کوتاه قامتان مراجعه ویابا شماره ۰۴۵۳۳۷۱۸۳۶۰ تماس حاصل نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *