دستگیری متهمان به سرقت با ۷ فقره سرقت در سبزوار

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار از دستگيري ۲ متهم به سرقت و كشف ۷ فقره کیف قاپی و سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ” حسين بيات مختاري” گفت: در پي اعلام چند فقره سرقت از مسافران و زائران آقا علي بن موسي الرضا(ع) در كمربندي سبزوار به روش كيف قاپي و سرقت محتويات خودرو آنان، ‌بلافاصله پي گيري موضوع در دستور كار ماموران تجسس كلانتري ۱۳ قرار گرفت.

وي تصريح كرد: تحقيقات ماموران تجسس كلانتري ۱۳ نشان مي داد قبل از وقوع هر سرقت از زائران، يك دستگاه خورو پرايد مدل پايين نيز در یکی از محلات شهر سبزوار سرقت شده و سارقان به وسيله اين خودرو اموال زائران را به سرقت برده اند.

سرهنگ بيات مختاري اظهار داشت: سرانجام ماموران دايره تجسس كلانتري ۱۳ موفق شدند با انجام تحقيقات ميداني هدفمند و اشرافيت اطلاعاتي، هويت يكي از متهمان را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي او را دستگير کنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: متهم دستگیرشده در ابتدا منكر بزه انتسابي شد اما در مواجهه با ادله و مستندات پليس به ارتکاب ۳ فقره کيف قاپي از مسافران و نيز سرقت ۴ دستگاه خودرو پرايد اعتراف و همدست خود را به پليس معرفي کرد.

سرهنگ حسین بيات مختاري با اشاره به دستگيري همدست متهم، گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکيل پرونده مقدماتی براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار در پايان با قدرداني از مشارکت هدفمند و مؤثر شهروندان با پليس در انجام ماموريت هاي مختلف، از آنان خواست؛ تا همواره هشدارهاي راهبردي پليس را در راستاي پيشگيري از وقوع سرقت‌ و محدود شدن دايره فعاليت سارقان موردتوجه قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *