سبزوار نیاز به طرح آمایش دقیقی در حوزه صنعت دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: به دلیل شرایطی که در سبزوار وجود دارد، نیاز به طرح آمایش دقیقی در حوزه صنعت دارد.

سیدمجتبی علوی مقدم در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سبزوار به همراه صالحی نیا معاون وزیر صنعت و مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو از منطقه ویژه اقتصادی سبزوار اظهار کرد: امیدواریم در این نشست بتوانیم تصمیمات موثر و اجرایی در دستور کار قرار دهیم. سبزوار دارای پتانسیل و فرصت های بسیار ارزشمندی است که تاکنون در حد و شأن این شهرستان تصمیماتی در حوزه صنعت گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایطی که در سبزوار وجود دارد، نیاز به طرح آمایش دقیقی در حوزه صنعت داریم، افزود: منطقه ویژه اقتصادی سبزوار فرصت بسیار خوبی است و نیاز به بررسی مجدد دارد تا بتوانیم با یک طرح جامع و دقیق، فرصت های ارزشمند این منطقه را  به مرحله اجرا در آوریم و از نیروهای متخصص و گردش مالی بالا در راستای پربار نمودن این منطقه استفاده نمائیم.

مهندس علوی مقدم تصریح کرد: درخواست داریم که گروه کارشناسی‌ دقیقی آخر وضعیت منطقه ویژه اقتصادی سبزوار را بررسی نمایند.

وی با بیان اینکه موسسه آبادانی دیار سربداران به دلیل تلاش و جدیت درباره منطقه ویژه اقتصادی سبزوار انجام داده‌اند، تقدیر و تشکر می نماییم، گفت: این گزارش ها به صورت دقیق وشفاف وبا اعلام منابع ‌ ومصارف به اطلاع عموم رسانده شود تا ضمن اطلاع رسانی دقیق همراهی همگان را به دنبال داشته باشد.

فرماندار ویژه سبزوار یادآور شد:  موسسه آبادانی دیار سربداران به دلیل ظرفیت‌هایی که دارد، به صورت استارت آپ و یا به عبارت صحیح تر شتاب دهنده عمل نماید و فضا را برای حضور حداکثری مشارکت اقتصادی مردم فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *