زنگ اخطار به تمامی روسای سبزوار !!

سیدمجتبی علوی مقدم، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزواردرنخستین جلسه شورای اداری شهرستان مطرح کرد :

برای خدمت به مردم مکلف هستیم و باید پاسخگو باشیم و بنده از تمام مدیران ادارات هم همین را خواهانم و اگر غیر این شود با مدیر آن اداره برخورد خواهیم کرد و هدف ما هم خدمات دهی مطلوب و قانونی به آحاد جامعه است. با فساد اداری برخورد قانونی و آن مجموعه را از لوس آن مفسدان پاکسازی خواهیم کرد.

او همچنین در امر اجرای پروژه های عمرانی گفت : سخت پیگیر هستیم که پروژه‌ای بر زمین نماند و خدایی ناکرده در هدررفت بیت المال جلوگیری شود و هرچه سریعتر شاهد بثمر نشستن پروژه ها و دیاری آباد باشیم .

او در ادامه گفت: نزدیک ایام انتخابات هستیم، با تمامی دستگاه ها و مجموعه اداراتی که از امکانات دولتی در حمایت از کاندیداها استفاده کنند برخورد خواهد شد.

علوی مقدم، همچنین خاطرنشان شد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان ادارات پرمصرف آب و برق بیشتر صرفه‌جویی کنند و دستگاهای متولی روستاهای دوردست را مورد توجه ویژه ای قرار دهند تا روستاییان و همشهریان عزیزمان از این نعمات ارزنده بهره ببرند و انشاالله مردم عزیز هم در مصرف انرژی های مطرح شده دقت و همکاری بیشتری داشته باشند که شاهد جیره بندی نباشیم.علوی مقدم، فرماندار ویژه سبزوار در پایان گفت : به مدیران و مسئولان هم تاکید می‌کنم که توجه بیشتری در خدمات رسانی به حاشیه و محلات هدف شهر داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *