كشف ۹۴۴ كيلوگرم موادمخدر در عملیات ضربتی پلیس درسبزوار

فرمانده انتظامي استان از توقیف ۳ دستگاه خودرو و كشف ۹۴۴ كيلوگرم انواع موادمخدر و دستگيري ۷ سوداگر مرگ در اين شهرستان خبر داد.

سردار” محمدکاظم تقوی” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس موادمخدر مبارزه با مواد مخدر استان و استان سمنان از قصد سوداگران مرگ برای انتقال محموله سنگین موادافیونی از طریق محورهای مواصلاتی سبزوار مطلع شدند.

سردار تقوی افزود: تيم های مشترك عملياتي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان هاي خراسان رضوي، سمنان و شهرستان سبزوار پس از تعقيب و مراقبت و با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسایی محل دپو موادافيوني در يكي از روستاهاي حاشيه كوير سبزوار شدند.

وي اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از محل موردنظر ۷۴۵ كيلو ترياك، ۱۳۸ كيلو حشيش و ۶۱ كيلوگرم مرفين جمعا به مقدار ۹۴۴ كيلوگرم موادمخدر را كه به طرز ماهرانه اي در زير خاك جاسازي شده بود كشف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به دستگیری ۷ متهم در این زمینه گفت: در اين عملیات ضربتی یک دستگاه خودرو وانت نيسان، یک دستگاه ‌وانت پيكان و یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ از سوداگران مرگ نیز توقيف و متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با تقدير از همکاري و تعامل خوب مردم با نيروي انتظامي در زمينه شناسايي سوداگران مرگ، از شهروندان خواست؛ در صورت آگاهي از هر گونه خبر مبني بر جا به جائي، حمل و يا فروش موادمخدر مراتب را از طريق تلفن مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ به پليس اطلاع رسانی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *