کمک های حمایتی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار به ۲۴ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی

مدیربهره برداری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: مصوبه ارسالی شورای شهر جهت افزایش کمک های حمایتی نقدی به ۲۴ دستگاه اتوبوس درون شهری بخش خصوصی، در هیات تطبیق شهرستان در دست بررسی است.

حمید چکنی با بیان این مطلب افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در  دو سال گذشته و کاهش مسافر درون شهری ، شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر جهت کمک به خطوط بخش خصوصی و تامین بخشی از هزینه های این عزیزان با انجام مراحل قانونی و اخذ مصوبات تمام تلاش خود را برای برداشتن باری از دوش آن ها برداشته است.

وی بیان کرد: سازمان امسال هم برابر سال های گذشته با اخذ مجوزهای قانونی نسبت با تقدیم لایحه ای با موضوع رسیدگی به مشکلات و افزایش کمک های حمایتی نقدی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر  به این قشر به شورای اسلامی شهر اقدام کرد که شورا نیز پس از بررسی و تصویب ، مصوبه مذکور را جهت تصویب و ابلاغ به فرمانداری شهرستان ارسال نمود که فعلا در هیات تطبیق شهرستان در دست بررسی است.

وی گفت: ما امیدواریم این مصوبه هر چه سریعتر جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شود.او همچنین با اشاره به اینکه اتفاقات و مشکلات پیش آمده به جهت احتمال عدم تصویب لایحه مذکور  بوده ، گفت : در این ایام سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری جهت خدمات دهی مطلوب به شهروندان و جلوگیری از ایجاد مشکل با کمک پرسنل سازمان نسبت به خدمات دهی و پوشش خطوط مذکور اقدام کرد که جا دارد در اینجا از رانندگان و پرسنل خدوم این سازمان قدردانی نمایم.

او همچنین از راهنمایی و پیگیری های مجدانه دادستان شهرستان و عضو هیات تطبیق جهت رفع مشکلات رانندگان بخش خصوصی قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *