آسفالت کوچه های سبزوار به روز است

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار گفت: با تاکید شهردار سبزوار مبنی بر توزیع عادلانه خدمات و آسفالت کوچه ها، اجرای عملیات آسفالت کوچه های سطح شهر به روز است که این مهم جز با همراهی و مشارکت شهروندان نبوده است.

حسین دولت آبادی افزود: به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت و برابر نوبت بندی، عملیات آسفالت کوچه ها با هدف روان سازی تردد و تامین آرامش و آسایش شهروندان برابر مصوبه شورای شهر انجام شده و تا پایان سال این روند نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه يكي از خواسته ها و دغدغه هاي مهم شهروندان آسفالت كوچه ها است كه شهرداري این مطالبه به حق را از ۴ سال گذشته در دستور کار قرار داده، بیان کرد: در طرح نهضت آسفالت معابر، تامین آرامش و آسایش شهروندان و ارتقای کیفی معابر مد نظر قرار دارد و در حال حاضر، شهرداری سبزوار با تیم‌های مختلف پخش آسفالت بر اساس اولویت بندی و مشارکت مردم در سطح معابر و کوچه ها در حال انجام عملیات آسفالت است.

او در ادامه تصریح کرد: از سال ۹۶ تا ۹۹، ۱۸۱ هزار و ۱۵۹ مترمربع از کوچه های سطح شهر با مشارکت شهروندان با صرف ۲۲ هزار و ۶۵۰ تن آسفالت شده است.

دولت آبادی ادامه داد: در سال جاری نیز تاکنون ۱۹ هزار و ۵۰۲ مترمربع از کوچه های سطح شهر با مشارکت شهروندان آسفالت شده که جای قدردانی دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار همچنین گفت: علاوه بر درخواست های آسفالت کوچه ها در طول چهارسال گذشته، بیش از ۷۰ مورد درخواست از سال های قبل برای آسفالت کوچه در سازمان عمران وجود داشت که هیچ اقدامی در این زمینه نشده بود اما این مهم با تلاش اکیپ های مختلف سازمان در بخش آسفالت به روز شد و خوشبختانه دیگر هیچ عقب ماندگی در این راستا نداریم.  

از آنجایی که آسفالت کوچه های سطح شهر با مشارکت شهروندان صورت می پذیرد، لذا از عموم شهروندان درخواست می کنم چنانچه کوچه ای هنوز آسفالت نشده و خاکی می باشد، با ارائه درخواست کتبی مبنی بر آسفالت کوچه و معرفی یک نماینده به سازمان عمران جهت مراحل طرح اقدام نمایند.

در مدت مذکور با همراهی و مشارکت شهروندان ۲۱ هزار و ۱۳۶ مترمربع از معابر جدول گذاری و ۱۲ هزار و ۲۱۰ مترمربع از معابر سطح شهر نیز پیاده روسازی مشارکتی شده است.

او همچنین با اشاره به جدول گذاری و پیاده روسازی مشارکتی سال ۱۴۰۰ نیز گفت: در این مدت (حدود ۴ ماه) ۳ هزار و ۵۷۶ متر مربع جدول گذاری و حدود یک هزار متر پیاده روسازی مشارکتی در سطح شهر انجام شده است.

دولت آبادی گفت: تلاش ما این است که سبزوار با همراهی و مشارکت شهروندان به شهری پویا و رو به توسعه تبدیل و در همه حوزه های شهری وظایف قانونی و مسئولیت اجتماعی خود را به بهترین شکل عملی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *