كشف بیش از ۲ تن ترياك در عملیات ضربتی پلیس خراسان رضوی

 فرمانده ارشد انتظامي استان خراسان رضوی از توقیف يك دستگاه خودرو  وانت بار و كشف ۲ تن و ۷۶ کیلو ترياك درشهرستان سبزوار خبر داد.

سردار سرتیپ پاسدار  ” محمدکاظم تقوی” گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي  و پلیس خراسان جنوبي به اطلاعاتی از  قاچاق محموله سنگین موادافیونی در محورهای جنوبی به سمت شهرستان سبزوار دست یافتند.

سرتیپ تقوی افزود: پلیس  در این عملیات  با ردزنی های گسترده و تعقیب سایه  به سایه خودرو حامل مواد افيوني ، با تغییر مسیر خودروی وانت بار  ، محل نگهداری اين محموله سنگین مواد افیونی در يكي از روستاهاي سبزوار را شناسایی کردند.

 وي خاطر نشان کرد : ماموران انتظامی سبزوار  با اقدامی عافلگیرانه در بازرسی از محل موردنظر ۲ تن و ۷۶ کیلو ترياك كشف و در مرحله اول عملیات یک متهم دستگیر کردند.

اين مقام ارشد انتظامي  گفت: در اين عملیات ضربتی یک دستگاه خودرو وانت نيسان،  توقيف و متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی با تشکر از همکاري وهمراهی آگاهانه  مردم قانونمدار و هم استانی های عزیز  با نيروي انتظامي در مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ، از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هر گونه خبر مبني بر جا به جائي، حمل و يا فروش موادمخدر مراتب را از طريق تلفن مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ به پليس اعلام کنند تا اقدام لازم در برخورد قاطعانه با عاملان قاچاق و توزیع مواد افیونی  و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد  مواد مخدر به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *