آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است …

سید علی کوشکی در آخرین روز کاری خود به‌عنوان شهردار سبزوار :

از همه مجموعه بزرگ شهرداری در واحدها و بخش های مختلف که بدون هیچ چشمداشتی در ۵ سال گذشته خدمتگزاری صدیق برای مردم بودند، قدردانی می کنم.

مشاركت شهروندان با مجموعه شهرداري بسيار خوب بود، هرجا مردم با ما همراه بودند، موفق بوده ايم، علیرغم کمبود ها و شرایط سخت در حوزه اقتصادی حاکم بر کشور توانستیم با همدلی و همسویی همه مدیران این ۵ سال را در همه حوزه های مالی، خدمات شهری، شهرسازی، عمران، فرهنگی و … خوب عمل کنیم.

موتور اقتصادی ما در حوزه های درآمدی مناطق شهرداری بودند که علیرغم همه سختی ها توانسته اند یاری‌گر خوب ما برای عمران و توسعه شهر باشند

در مدت ۵ سال حدود ۱۱ کیلومتر ایجاد خیابان و بازگشایی و ۸٫۵ کیلومتر بزرگراه در سطح شهر سبزوار بازگشایی و احداث خیابان صورت گرفت و ۹۲۲ میلیارد تومان در مدت مذکور حفظ حقوق بیت المال شد.

بزرگراه ابریشم ۴ کیلومتر ، بزرگراه غدیر ۳ کیلومتر ،  بزرگراه شهید حججی ۱/۵ کیلومتر ، حدود ۱۱ کیلومتر بازگشایی و خیابان جدید و ۱۴ کیلومتر مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیر طراوت ، ابریشم ، شریعتمداری و سربداران ، خیابان حافظ توحید شهر و … ، طرح پیشرو بلوک پنج امیریه ۳۰ هزارمترمربع ، آسفالت و روکش آسفالت یک میلیون دویست پنجاه هزارمتر مربع از معابر و کوچه های سطح شهر ،  ۹۲۲ میلیارد تومان صرفه جویی و ارزش افزوده از توافقات ماده ۱۰۱ و پرونده های حقوقی ،  بازخوانی حدود ۵۰ هزار پرونده در حقوقی و املاک شهرداری ، جذب سرمایه گذار و احداث شهربازی دیبا ، احداث و اصلاح میادین سطح شهر از جمله میدان لاله ، طالقانی،  آل احمد ، خواجه نظام الملک و … ، بازنشستگی ۱۳۷ نفر از همکاران و عدم افزایش سقف نیرو ،  شهرداری برتر دو سال متوالی در حوزه های مختلف ، تعیین تکلیف ۸۰۰ پرونده حقوقی و کیفری ، احداث و ساخت بازارهای زائر ۱ و ۲ و عمارت ایرانیان و چندین پروژه مهم دیگر که با همدلی و همراهی برای شهر و شهروندان با یک برنامه زمان بندی مشخص به ثمر نشست .

اگر در زمان تصدی اینجانب به عنوان شهردار کوتاهی در عمران و توسعه شهر رخ داد از همه شهروندان و مدیران شهری طلب حلالیت می کنم.

در هر پست و مقامی که باشیم خدمتگزار و خادم مردم هستیم که خداوند بر کیفیت کار ما قضاوت خواهد کرد.

 به احترام همه مردم سبزوار و همه همکارانم در مجموعه بزرگ شهرداری بخاطر همراهی، همکاری و مشارکت آنها تمام قد می ایستم و قصور احتمالی را می پذیرم و مجدد عذرخواهی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *