سرپرست شهرداری رسما معارفه و راهی اتاق ۳۰۱ شد

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: بنای کار ما صداقت، شفافیت و تلاش جهادی با نیت کار خیر و ثواب برای مردم با همدلی و همراهی است.

امین اله مظلوم در مراسم معارفه سرپرست شهرداری سبزوار گفت: از امروز جعفر صائمی نسب نه به عنوان سرپرست که به عنوان شهردار فعالیت خود را آغاز می کند، امیدواریم با همراهی و حمایت همه کارکنان شهرداری توسعه شهری بیش از پیش رقم بخورد.

او بیان کرد: انتظار ما این است که فارغ از هر گروه و جناحی تنها برای مردم کار کنیم و باری از دوش مردم در این روزهایی که مشکلات اقتصادی و شرایط سخت حاکم بر جامعه شده برداریم.

او تاکید کرد: از همه مجموعه بزرگ شهرداری این انتظار می رود که تجربه و توانمندی های خود را در اختیار شهر، شهرداری و مردم در یک فضای همدلی و امید قرار دهند.

مظلوم همچنین از تلاش های کوشکی شهردار چهلم سبزوار در اجرای طرح های شهری همچون بزرگراه ها، جلوگیری از حقوق بیت المال، مبارزه با زمین خواری، تسلط بر قوانین شهرداری شهری و… قدردانی و برای او آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است با معارفه جعفر صائمی نسب توسط اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری، وی که پیش از این به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری فعالیت می کرد راهی اتاق ۳۰۱ شهرداری شد تا از امروز رسما سکان هدایت شهرداری را تا زمان تایید حکم شهردار سبزوار توسط وزیر کشور بر عهده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *