نقش دستگاه های خدمت رسان در تکمیل پروژه بزرگ بزرگراه غدیر به چه میزان بود ؟

از شعار تا عمل !

پس از افتتاح بزرگراه ابریشم غربی و بنا به درخواست بزرگان شهر در تغییر نام ابریشم غربی به  نام مبارک غدیر در روز فرخنده غدیر، حواشی هایی به وجود آمد که این بزرگراه تکمیل نیست و ناقص است.

پس از افتتاح, هر شخصی اظهار نظری داشت ؛ یکی گفت: بزرگراه را می بندم ! دیگری گفت: که نباید افتتاح می شد ! و دیگری هم آمده بود تا عکس یادگاری اش را بگیرد و برود !!!

البته باید گفت که مگر فازهای قبلی بزرگراه ابریشم شرقی و شهیدحاج قاسم سلیمانی چگونه به بهره‌برداری رسید ؟

حال با گذشت چند ده روز از افتتاح این پروژه در دوره مدیریت سیدعلی کوشکی شهردار قبلی سبزوار، شاهد کاهش بار ترافیکی هستیم و حتی این پروژه رضایت نسبی شهروندان را به همراه دارد .

یکی از ایرادات کلی آن که هنوز نقل قول است و در  حد شعار باقی ماند  بحث روشنایی این مسیر است که ظاهراً هنوز چاره ای اندیشیده نشده است.

با توجه به دستور ریاست محترم دادگستری سبزوار مبنی بر اجرایی شدن شرکت توزیع برق سبزوار در راه اندازی روشنایی این مسیر هنوز این پرونده باز مانده است و هیچ اتفاقی خاصی نیفتاده است.

اما دو نکته آخر : ای کاش در  هفته دولت جهت راه اندازی و نصب روشنایی این پروژه عظیم، شاهد اتفاق فرخنده ای می بودیم تا شاهد اتفاقات ناگوار در عدم روشنایی …

و نکته دیگر اینکه انشاالله مدیریت آب منطقه ای هم با تاکیدات ریاست محترم دادگستری و دادستان هرچه سریعتر نسبت به سیل بند شمال غرب اقدام نماید تا شاهد آب گرفتگی معابر و خسارت دیدن جان و مال مردم چون سنوات قبل نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *