دستگیری متهمان به سرقت موتورسيكلت در سبزوار

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار از دستگیری ۳ متهم به سرقت موتورسيكلت كه از طريق يك سايت واسطه گر اقدام به فروش موتورسيكلت هاي سرقتي مي كردند، خبر داد

سرهنگ” حسين بيات مختاري” گفت: در پي كسب خبري مبني بر اين كه يك باند حرفه اي سرقت موتورسيكلت پس از سرقت موتورسيكلت هاي مدل بالا و گران قيمت، در يك سايت واسطه گر اقدام به فروش آن ها مي كنند، پی گیری موضوع در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي سبزوار قرار گرفت.

سرهنگ بيات مختاري اظهار داشت: كارآگاهان پليس آگاهي سبزوار با اشرافيت اطلاعاتي و اقدامات فني توانستند يكي از متهمان را در حالي كه قصد فروش موتورسيكلت سرقتي را داشت، ‌شناسايي و در اقدامي ضربتي وي را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي سبزوار تصریح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي در بررسي اظهارات متهم دستگير شده ‌دريافتند متهمان‌ شماره موتور و تنه موتورسيكلت هاي مدل بالا را به طرز ماهرانه اي پس از سرقت حك و دستكوب و با جعل برگه مزايده در پوشش كالاي مزايده اي به فروش مي رساندند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در بازجوئي هاي پليس به بزه انتسابي اعتراف و به ۵ فقره سرقت موتور سيكلت با همکاری ۲ همدست خود كه يكي از آن ها ساكن شهرستان هاي همجوار و ديگري ساكن تهران مي باشد، اعتراف کرد.

سرهنگ بيات مختاري اظهار داشت: پي گيري هاي كارآگاهان زبده پليس آگاهي سبزوار در مراحل نهايي پرونده منجر به شناسايي محل اختفاء هر ۲ همدست متهم و محل موتورسيكلت هاي سرقتي شد كه با اخذ نيابت قضايي اين افراد دستگير و موتورسيکلت هاي سرقتي نيز كشف شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار خاطرنشان کرد: در اين زمینه يك مالخر نيز دستگير و متهمان پس از تکميل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفي و اموال مكشوفه به مالباختگان تحويل داده شد.

وی در خاتمه از شهروندان خواست؛ برای انجام خرید و فروش کالا و وسایل مختلف و حتی بهره مندی از خدماتی که سایت های واسطه گر انتشار دهنده آگهی آن هستند بررسی های لازم و جانب احتیاط را مدنظر داشته و به افراد ناشناس اعتماد نکنند تا فرصت سوء استفاده فراهم نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *