بودجه سال۱۴۰۱ شهرداری سبزوار رسما به شورای شهر ارسال شد

مدیرمالی و ذیحساب شهرداری سبزوار گفت :

لایحه بودجه پیشنهادی ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی  سال ۱۴۰۱ شهرداری سبزوار بعد از تهیه و تنظیم در موعد مقرر جهت تصویب رسما به شورای اسلامی شهر ارسال شد.

سیدعباس شبیری با بیان این مطلب افزود: در راستای تخصیص بهینه منابع و مصارف و کارآیی و اثر بخشی فعالیت های شهرداری و ایجاد انضباط مالی، به استناد ماده ۶۷ قانون شهرداری و ماده ۲۳ آیین نامه مالی شهرداری ها و بخش نامه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری های کشور ابلاغی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بودجه شهرداری سبزوار تهیه و تنظیم شد.

 وی با بیان اینکه رقم بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری نسبت به بودجه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: براساس بودجه سال آینده، سهم اعتبارات عمرانی ۶۵ درصد و سهم اعتبارات جاری ۳۵ درصد است و همانند سال های گذشته، اتمام طرح های نیمه تمام اولویت بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری سبزوار است.

شبیری اضافه کرد: بودجه عمومی پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری سبزوار به انضمام راهبردها، سیاست ها و تبصره های مربوطه از ابتدای آذرماه با تشکیل کارگروه های مشورتی و جلسات متعدد در دستور کار قرار گرفت که تا بتوان در موعد مقرر برای بررسی و تصویب به شورای شهر ارسال شود.

وی اظهار کرد : با توجه به اهمیت تدوین بودجه که تنها ابزار مالی برای لزوم اجرای انضباط مالی می باشد، بودجه شهرداری در جلسات متعدد با حضور سرپرست شهرداری سبزوار، معاونین، روسای سازمان‌ها، مدیران مناطق، مدیران مالی سازمان ها، مدیر درآمد به ویژه مدیر برنامه و بودجه و همکاران برگزار شد.

مدیرمالی و ذیحساب شهرداری سبزوار ضمن قدردانی از همراهی اعضای شورای شهر و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، گفت: امید است در سال آینده با همراهی مردم ، حرکت در مسیر توسعه سبزوار با توان بیشتری ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *