۴۷ طرح عمرانی و صنعتی در سبزوار آماده بهره‌برداری شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت:

۴۷ طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی با هزینه ۶۰۴ میلیارد ریال برای بهره‌برداری طی دهه فجر در شهرستان سبزوار آماده شده است.

سیدمجتبی علوی مقدم روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح‌های جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، آبخیزداری، مخابرات و شهرداری از عمده طرح‌های آماده بهره‌برداری طی دهه فجر در این شهرستان هستند.

وی ادامه داد: همچنین طی این ایام، عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی با اعتبار ۴۱۴ میلیارد ریال آغاز می شود.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به شتاب توسعه اقتصادی در این شهرستان گفت: طی ۱۰ ماه گذشته  مجوز سرمایه گذاری صنعتی ۶۸ هزار میلیارد ریالی در قالب ۱۲۱ فقره جواز تاسیس در این شهرستان صادر شده است.

وی افزود: همچنین در سال جاری ۲۳ واحد جدید تولیدی در بخش‌های مختلف با سرمایه گذاری ۴۶۳ میلیارد ریال در این شهرستان راه اندازی شده است.

علوی مقدم ادامه داد: در راستای حمایت از تولید نیز مدت پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران در این شهرستان ۲۰ روز تعیین شده و چنانچه دستگاهی در موعد مقرر پاسخ ندهد مراحل بعدی انجام می شود و در صورت بروز مشکلات، دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر باید دستاوردهای انقلاب به مردم تبیین و بازگو شود گفت: برنامه‌های این دهه با توجه به شرایط ویژه از نظر شیوع کرونا با رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *