هشدار پلیس به فروشندگان موادمحترقه و اراذل و اوباش در شب چهارشنبه آخر سال

👤 حسین بیات مختاری، فرمانده انتظامی سبزوار گفت :

🔹متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش تقاضا برای خرید موادمحترقه و اقلام پیش نیاز تولید ترقه های انفجاری دست ساز در سبزوار هستیم که عده ای سودجو را برآن داشته از این فرصت سوءاستفاده و با عرضه این مواد آتش زا در برخی واحدهای صنفی، جان نوجوانان و جوانان بی گناه را به مخاطره بیاندازند.

🔹پلیس سبزوار از یک هفته قبل طرح جامعی را برای صیانت از سلامت شهروندان و حفظ امنیت جامعه در شب چهارشنبه آخر امسال تدوین و از هم اکنون نیروهای عملیاتی پلیس برای مقابله با فروشندگان موادمحترقه با هماهنگی مقام قضایی در آماده باش قرار داشته و در چهارشنبه آخر سال نیز پلیس با تمام توان آماده خدمت به شهروندان عزیز خواهد بود و در صورت مشاهده عرضه موادمحترقه توسط صاحبان واحدهای صنفی، این اماکن برابر قانون پلمپ خواهند شد.

🔹احتمال تحرکات ناامن کننده جامعه توسط برخی از اراذل و اوباش وحود دارد که به کلیه افرادی که در سایه شادی مردم، قصد اوباشگری و برهم زدن امنیت خانواده ها و جامعه را دارند شدیداً هشدار داد که از هرگونه ماجراجویی و اوباش گری دست کشیده و با حضور معقول و موجه در سطح شهر از خط قرمز پلیس که امنیت مردم است عبور نکنند.

🔹در غیر این صورت، این افراد با واکنش سریع و قاطع پلیس مواجه شده و تعطیلات نوروز را با هماهنگی مقام قضایی، در بازداشت بسر خواهند برد. از والدین هم می خواهیم تا با نظارت مستمر و کنترل فرزندان دلبند خود، آنان را از انجام رفتارهای مخاطره آمیز در چهارشنبه آخر سال باز دارند و شادی و سلامتی را برای اعضای خانواده خود در آستانه سال نو، به ارمغان آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *