نامه گلایه آمیزعنابستانی به استاندار خراسان رضوی

🔹علی اصغر عنابستانی نماینده غرب خراسان در مجلس، طس نامه ای به استاندار خراسان رضوی از عدم توجه وی به ظرفیت های شهرستان های استان، خصوصا شهرستان های غرب خراسان انتقاد کرد. وی خطاب به یعقوبعلی نظری نوشت:

🔹سلام علیکم:

احتراما ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات لازم میدانم به عنوان نماینده مردم شریف و غیور غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی مراتب گلایه مندی شدید خودم و مردم حوزه انتخابیه را از بعضی اتفاقات رخ داده در برنامه شورای اداری مورخه  ۱۴۰۱/۱/۱۱ که با حضور رئیس جمهور برگزار گردید بیان نمایم.

🔹چنانچه بارها عرض کرده ایم و مطالبه به حق مردم عزیز استان است و ریاست جمهور هم به آن تاکید دارند انتظار است که توجه به مشهد، حضرتعالی و سایر مدیران استان را از مسائل و مشکلات بسیار فراوان سایر مناطق و شهرستانهای خراسان غافل ننماید.

🔹متاسفانه در طول سالهای گذشته شهرستانهای استان در سایه مشهد به فراموشی سپرده شده و دیده نشده اند به شکلی که در برنامه ریزی های کلان و حتی منطقه ای صرفا به شاخصها و آمارها و مسائل مشهد توجه می شود.

🔹جناب آقای نظری: خراسان رضوی دارای ۳۳ شهرستان است که هزاران مشکل در حوزه های مختلف زیرساختی عمرانی اقتصادی و فرهنگی و… دارند و شخص حضرتعالی باید به همه آنها عنایت ویژه داشته باشید .

🔹متاسفانه در نطق ابتدایی شما که به عنوان استاندار ایراد کردید به بسیاری از ظرفیت‌ها و مشکلات شهرستانهای استان اصلا توجهی نشده بود و هیچ اشاره ای حتی یک کلمه به شهرستانهای بزرگ و کوچک غرب خراسان از جمله سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد، بردسکن، خلیل آباد، کوهسرخ و حتی کاشمر و… نگردید

🔹جناب آقای استاندار: باید به عرض شما برسانم که این شهرستانها هزاران پتانسیل و فرصت و همزمان هزاران مشکل و مسئله ی حل نشده دارند و جای بسی تأسف است که استاندار استان هیچ یک را نمی‌بیند!

🔹بدتر از آن اینکه در این جلسه که به ۱۸ نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تنها  ۹ دقیقه فرصت صحبت داده میشود، یک کلیپ حدود ۱۵ دقیقه ای پخش میشود که در آن تلاش شده مشکلات  شهرستانهای مختلف استان از زبان مردم به استحضار رئیس جمهور برسد و تأسف آور این است که در این کلیپ هم حتی برای یک بار و یک کلام از شهرستانهای غرب خراسان یاد نمیشود!

🔹آقای استاندار محترم خراسان رضوی:

اگر شهرستانهای غرب خراسان را جزئی از حوزه مسئولیت خود نمی‌دانید ما هم چندان اصراری به آن نداریم !!

عنایت کنید و فورا مراتب را کتبا به رئیس جمهور و هیات دولت اعلام کنید تا روند جدا شدن از خراسان رضوی و تشکیل استان خراسان غربی با فوریت آغاز شود و مردم این منطقه هم طعم مدیریت دلسوزانه و اعتبارات فراوان دولتها را بچشند و قدری از آلام آنها کاسته شود .

🔹هر چند انتظار به حق مردم است که تا این فرآیند به سرانجام برسد حداقل مثل سایر شهرستانهای استان مورد توجه و لطف  مدیریت عالی استان قرار گیرند. انشالله خداوند به دولت مردمی توفیق دهد در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت گامهای موثری بردارد.

 

علی اصغر عنابستانی نماینده غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *