هیچ سرمایه گذاری در سبزوار نباید معطل بماند

👤 حسین ابراهیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، در نشست شورای اداری:

🔹در راستای حمایت از تولید و توسعه اقتصادی، نباید هیچ سرمایه گذاری در سبزوار، معطل بماند و ستاد تسهیل بطور سریع، موانع این مسیر را برطرف کند.

🔹هرگونه تعلل در مورد سرمایه گذاری صاحبان صنایع، کارآفرینان و فعالان اقتصادی از سوی دستگاههای اداری سبزوار، پذیرفتنی نیست.

🔹کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت موردی، موانع پیش روی سرمایه گذاران و نیز مشکل واحدهای صنعتی و حمایت از تولیدکنندگان را، بررسی کند.

🔹دستگاه های اجرایی سبزوار با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های دیار سربداران و با تمام توان برای تحقق شعار سال، پای کار بیایند.

🔹سبزوار ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف صنعت و کشاورزی دارد که با بهره‌ گیری از شرکت های دانش بنیان، این ظرفیت‌ها به تولید و اشتغال پایدار می‌رسد.

🔹درباره تحقق شعار سال، همه دستگاههای اداری با بدنه فعالان اقتصادی سبزوار، همکاری کرده و در حوزه دانش بنیان نیز، به طرح های علمی کمک کنند.

🔹اجرایی شدن مصوبات سفر ابتدای امسال هیات دولت به استان، در هفته های آتی، علاوه بر رونق استان و شهرستانها، به ارتقای سطح امید و اعتماد مردم می انجامد. برخی مشکلات در سطح شهر و روستاهای سبزوار، وجود دارد.

🔹اقدامات جهادی، انقلابی و نهادینه کردن تفکر دوران دفاع مقدس، راهبرد برون رفت از این مشکلات است. هر جا که مردم به میدان آمده و همیار دولت و مسئولان شده اند، مشکلات برطرف شده است.

🔹به منظور تسریع در رفع مشکلات موجود سبزوار، باید شبکه ای از مسائل شناسایی شود و از این راه، مشکلات مختلف مناطق روستایی، حاشیه شهر و حوزه های مختلف عمران، اجتماعی، زیرساخت و برنامه های اقتصادی و امنیتی، مشخص شود.

🔹مشکلات مردمی و موانع توسعه ای، بر اساس چارچوب مشخص تدوین و اولویت بندی شود و شبکه رسیدگی به مسائل، در هر نهاد ایجاد شده و نهادهای اداری با هم افزایی و تعامل، نسبت به رفع مشکلات چاره اندیشی و اقدام عملی نمایند.

🔹مردم نگرانی هایی درباره کالاهای معیشتی دارند. البته کارگروه ستاد تنظیم بازار، در سبزوار فعال است و با عرضه به موقع کالاهای اساسی و نظارت و بازرسی های لازم، هیچ گونه نگرانی در این باره وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *