ثبت ۳ وقف با نیت عزاداری حضرت فاطمه (س) در سبزوار

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: سه وقف به نیت عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) درسبزوارثبت شده است که عایدات این موقوفات صرف ویژه برنامه‌های سالروزشهادت این بانوی بزرگ اسلام می‌شود.

حجت الاسلام جعفر مهدوی‌خواه گفت : هم اینک از محل عواید این موقوفات، آیین های عزاداری در بقاع متبرکه این شهرستان در قالب طرح سوگواره یاس نبوی در حال برگزاری است.

وی افزود: همچنین در راستای ترویج بیشتر فرهنگ فاطمی، پویش وقف فاطمی از طریق سهم وقف مشارکتی از سال های گذشته در شهرستان سبزوار راه اندازی شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: برای این پویش فاطمی سهم ۵۰۰ هزار ریالی در نظر گرفته شده که نیکوکاران می توانند با مراجعه به مرکز افق بقعه متبرکه امامزاده شعیب(ع) سبزوار یک یا چند سهم را در قالب این وقف بپذیرند.

حجت الاسلام مهدوی‌خواه اظهار کرد: درآمد حاصل از این پویش صرف تامین هزینه برنامه های مرتبط با حضرت فاطمه (س) می شود.

وی افزود: در کنار ثبت وقف به نیات روز جامعه توسط نیکوکاران، از طریق وقف مشارکتی نیز زمینه گسترش فرهنگ وقف در جامعه فراهم می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برپایی آیین های سوگواره یاس نبوی در ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان سبزوار در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *