دشمن با فتنه‌ در پی توقف پیشرفت‌ ایران است

طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: جمهوری اسلامی با مقاومت و ایستادگی، پیشرفت‌های فراوانی در عرصه های مختلف به دست آورده و دشمن با فتنه‌انگیزی به دنبال توقف این موفقیت‌هاست.

حجت‌الاسلام مهدی طائب روز جمعه در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در مصلای نماز جمعه سبزوار افزود: شکل گیری فتنه های دائمی از سوی دشمن نه به دلیل ضعف انقلاب اسلامی، بلکه به دلیل توانایی نظام و به منظور توقف مسیر پیشرفت کشور طراحی شده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با ایستادگی در صنعت دفاعی به خودکفایی رسیده است و دیگر گزینه تهدید نظامی از سوی دشمن مطرح نیست بلکه آنها از قدرت نظامی ایران می هراسند و جمهوری اسلامی با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی بدون تردید به لحاظ اقتصادی نیز ابرقدرت می شود.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار، هجوم و فتنه گری را جریانی دائمی دانست و گفت: فتنه همواره به یک شکل بروز نمی کند چرا که دشمن سخت ترین نقطه مقاومت را نشانه و هدف قرار می دهد و لازمه پیدا کردن مسیر درست در فضای غبارآلود فتنه، قدرت ایمان و بصیرت است.

طائب افزود: دشمن حتی برای لحظه ای، مقابله با جریان حق را رها نمی کند و تصور این باور که دشمن، صحنه درگیری را رها نموده ناشی از نشناختن جریان‌مقابل حق است.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات کنونی کشور مساله گرانی است که البته دشمن هم به این مشکلات گرفتار است اما چون رسانه های دنیا در دست دشمن است ابعاد مشکلات اقتصادی آنها آشکار نمی شود و مثلا همین آمریکا نیز در وضعیت نابسامانی قرار دارد اما رسانه های غرب، آمریکا را بزک کرده معرفی می کنند.

اجرای سرود و برنامه های فرهنگی و برگزاری نمایشگاه عکس برخی از برنامه های سالروز حماسه ۹ دی در سبزوار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *