تشکیل یک میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال پرونده تخلفات حوزه آرد و نان درسبـزوار

امانیان، مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۸۵ پرونده مرتبط با تخلفات حوزه آرد و نان به ارزش یک میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال از ابتدای امسال در این شهرستان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

علی اصغر امانیان گفت : در همین مدت ۲۰۱ کیسه آرد قاچاق با حجم هشت هزار و ۴۰ کیلوگرم به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان سبزوار کشف شده که این محموله آرد به چرخه خبازی‌ها بازگشته و متخلفان پس از رسیدگی پرونده در تعزیرات به پرداخت جریمه محکوم شده اند.

وی گفت: از زمانی که دبیرخانه آرد و نان به جهاد کشاورزی واگذار شده، تیم هایی با همیاری بازرسان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف تشکیل و در نوبت های مختلف از نانوایی های سطح شهرستان سرکشی می کنند.

امانیان با تاکید بر اینکه نسبت به تخلفات حوزه آرد و نان هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت، گفت: مجموعه جهاد کشاورزی، اتحادیه نانوایان و بسیج اصناف با کمک دستگاه اطلاعاتی، امنیتی، سپاه و بسیج بر نحوه توزیع و مصرف آرد و رعایت ساعات کاری نانوایان شهرستان نظارت مستمری دارند.

وی ادامه داد: فروش نان حجمی، کم‌فروشی، گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد دولتی برخی از تخلفات اصلی نانوایان در سطح شهرستان سبزوار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *