جابجایی سازه‌های خطرساز در ورودی ششتمد

شهرستان ششتمد

 روح‌الله نجم‌آبادی، رئیس دستگاه قضایی شهرستان ششتمد گفت :

🔹با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر خطر ساز بودن سازه‌های بتنی تصاویر شهدای والامقام در ورودی شهر ششتمد و بررسی‌های فنی کارشناسان و تأیید خطرآفرین بودن آن پیرو نامه‌های ادارۀ راهداری، مسئله در جلسه شورای تأمین شهرستان ششتمد مطرح شد و موافقت گرديد که این کار انجام گیرد.

🔹تصمیم بر این شکل است که تصاویر شهدای بزرگوار شهر ششتمد، با سازه‌ای دیگر که مطابق استانداردهای راهسازی و در شأن شهداء باشد، در همان قسمت نصب شوند. سازه‌های بتنیِ فعلی با توجه به موقعیت و وضعیت نصب آن، برای جان شهروندان بسیار خطرساز بود و از طرفي بخاطر اینکه تهيه اينگونه تابلوها در حد نام و جايگاه شهدا نبود، این تصمیم با رعایت تمام جوانب اتخاذ شده است.

🔹يكي ديگر از مخاطرات بلوار ورودي شهر ششتمد، بريدگي‌هاي فوق العاده خطرناک بود كه نسبت به مسدود نمودن اين بريدگي‌ها، اقدام شد. ورود به اینگونه موضوعات، حیطه وظایف دادستانی است. ما وظیفه داریم حفظ سلامت جان مردم را، در اولویت قرار دهیم و با توجه به کارشناسی‌های انجام گرفته،به عنوان مدعی العموم ورودکردیم تا پیش از حادثه، علاج کار کنیم.

🔹مطابق دستور قضایی سابق الصدور، مبنی بر جایگزین نمودن سازه های متناسب و قول مساعد شهردار محترم، به زودی مردم ششتمد و خانوادۀ معزز شهدا شاهد سازه‌های جدید خواهند بود. نصب تصویر شهدا در ورودی شهر بسیار زیبنده است، ولی باید متناسب با اصول ایمنی و رعایت شان شهدای والامقام باشد./ آوای فرید ششتمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *