مهم نیست چند سال دارید ، که هستید وچه می کنید…

جوادباشتنی

یادداشت / جوادباشتنی

کجا زندگی می کنید و یا به چه شغلی مشغولید ، فقط بگویم که زبان مشترک همه ما : تمایل به موفقیت است

البته در کل، تعریف هرشخصی از موفقیت میتواند بسیار متفاوت باشد . این درحالیست که برخی افراد موفقیت را در آرامش، داشتن خانواده عالی و همسری مهربان می دانند. اما بنظر میرسد در ذهن بیشتر این اشخاص کسب موفقیت، متفاوت تر است و بعضا با به دست آوردن ثروت، شهرت و قدرت اهمیت پیدا میکند .

اما صرف نظر از تعاریف متفاوت، راه های زیادی جهت کسب موفقیت در مسیر زندگی افراد وجود دارد؛ ولی تجربه ثابت کرده یکی از بهترین روش ها الگو گرفتن از منش و رفتار افراد موفق در هر جامعه ای می تواند باشد .

در این شماره که در ابتدای سال و در یکصدو پانزدهمین چاپ از هفته نامه هفت قلم سبزواربزرگ، تحت عنوان جوان موفق شروع به فعالیت خواهیم نمود و به منظور اطلاع از افتخار آفرینی های جوانان موفق شهرستان، درعرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی هنری، اجتماعی و اقتصادی قصد داریم به گفت وگو نشسته و به نوعی استعدادهای خلاق و نوشکوفا که در تمامی عرصه ها حرفی برای گفتن دارند را کشف و معرفی کنیم .

 در ادامه این مسیر هموار و ناهموار از مسئولین دیار سربداران درخواستمان این است ، با توجه به منویات مقام معظم رهبری ” اهمیت به جوانان و جوانگرایی جامعه ” به این امر مهم توجه کرده و با عنایت به وظیفه ذاتی و حقوقی که مدیران و مسئولین درمجموعه های اداری وسازمانی خود دارند در جهت تامین زیرساخت ها و بسیج امکانات موجود برای رفاه و عدم دغدغه مندی این نسل پویا و آینده ساز کشورعزیزمان ایران اسلامی، نهایت توجه و حمایت را داشته باشند .

به همین منظور ضمن اینکه بیشتر جامعه هدفمان معرفی جوان موفق دیارسربداران است ، این فرصت خوبی خواهدبود تا ارگان ها و سازمان ها و اداراتی که در شهرستان نتوانسته  یا خدای ناخواسته نمی خواهند در خدمت جوانان باشند وخدمات دهی مطلوب وموثر به این قشر مهم دهند، از زیر ذره بین رسانه ها در امان نیستند و با توجه به کارکرد مطلوبشان و غیره میتوانند نمره قبولی و یا عدم قبولی دریافت کنند .

در پایان لازم است یادآور شویم که دلیل معرفی این شخصیت ها ی موفق و فرهیخته فقط شناساندن این عزیزان به مردم شریف ومسئولین محترم می باشد و هیچگونه تبلیغ زود هنگام انتخاباتی یا غیره در کار نیست . جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *