احراز شدن شهادت آمر به معروف سبزواری

شعید الداغی

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی گفت : شهادت این جوان خوش غیرت در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و حفاظت از ناموس تایید شده و تهران نیز شهادت وی را به صورت شفاهی تایید کرده است با این حال زیرپوشش بنیاد شهید قرار گرفتن خانواده این شهید بزرگوار طبق روند اداری در حال پیگیری است.

وی گفت: خراسان رضوی ۱۴ شهید امر به معروف تقدیم اسلام کرده است که حمیدرضا الداغی پانزدهمین شهید در این خصوص محسوب می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان داشت: با رشادت و شهادت این جوان با غیرت سبزواری هم اکنون پویشی در فضای مجازی و حقیقی با عنوان و هشتک “شهید خوش غیرت” در حال انتشار بوده و مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

حسن زاده نامقی بیان داشت: فردا دوشنبه نیز آئین تشییع شهید الداغی با حضور مردم شهید پرور وقدرشناس مشهد از مهدیه خیابان امام رضا(ع) تا حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان شرور از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *