پروژه های در دست اجرا زیر ذره بین شورا و شهرداری سبزوار

جوادباشتنی

رئیس و اعضای شورای شهر سبزوار ، سرپرست شهرداری و مدیران شهرداری از ورودی غربی سبزوار، آیلند بزرگراه پیامبر اعظم ، خیابان بهاران سبزوار به منظور پیگیری و نظارت بر روند پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا بازدید کردند.

 سیدعباس شبیری سرپرست شهرداری سبزوار هدف از این بازدید را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه های در دست اجرا در سطح شهر بیان کرد و روند پیشرفت پروژه ها را مثبت ارزیابی کرد.

وی از دست اندرکاران پروژه های مذکور خواست تا با تمام توان روند تکمیل پروژه ها را پیش ببرند تا ماحصل این تلاش ها را شهروندان در به ثمر نشستن طرح های شهری ببینند .

به گفته شبیری سرپرست شهرداری سبزوار: شورای شهر و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم .
همچنین درحاشیه این بازدیدها سیدعباس شبیری گفت :

عملیات اجرایی احداث ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی سبزوار با حضور رئیس اعضای شورای شهر و سایر مسئولین، در بلوار دکتر راه چمنی سبزوار آغاز شد. این ایستگاه با مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و با کلیه ملزومات، با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

هدف از احداث ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی، پایین آوردن زمان رسیدن به محل حادثه و دسترسی آسان است. احساس آرامش و ایمنی شهروندان، در گرو فعالیت های مناسب و بموقع ما در انجام امور محوله است و کسب رضایت خاطر و اعتماد آنها به مجموعه شهرداری، بهترین پاداش برای ماست.

همچنین در ادامه، از منطقه بهاران هم بازدیدهای میدانی توسط شبیری سرپرست شهرداری سبزوار ، صائمی نسب معاون فنی و عمرانی شهرداری ، ملوندی عضو شورای شهر سبزوار ، ریاضی ریاست اداره آب شهرستان از محله بهاران صورت گرفت..

این بازدید در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و رفع مشکلات در سطح محله بهاران انجام گرفت که در جهت رفع این مشکلات به منظور آسایش و رفاه حال  شهروندان تصمیماتی اتخاذ گردید که در دست اقدام می باشد

سامان‌دهی کال عید گاه سبزوار در برنامه کاری شهرداری

سیدعباس شبیری به همراه رییس و اعضای شورای شهر، معاونین و مدیران مجموعه شهرداری برای ساماندهی کال عید گاه سبزوار درجهت برنامه کاری شهرداری از کال عید گاه سبزوار بازدید کردند.

در پایان این بازدید شبیری از ساماندهی کال عید گاه خبرداد و گفت : عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی ، آسفالت کال عید گاه  به طول هفت کیلومتر به اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به منظور تقویت زیر ساخت های شهری و توزیع عادلانه امکانات شهری در دستور کار قرار گرفته است .

لازم به ذکر است پروژه مذکور از ابتدای خرداد سال جاری شروع و تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت . جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *