مزایای خوب پیش ثبت نام انتخابات مجلس

جوادباشتنی

👤 آیت ا… مقیسه، امام جمعه سبزوار گفت :

🔹 قانون فرایند پیش ثبت متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی، مزایای خوبی برای داوطلبان و مردم دارد و فرصتی برای هیات های اجرایی و نظارتی فراهم می کند که با دقت بیشتری، به شکایات و انتقادات مرتبط با این موضوع، رسیدگی کنند .

🔹 همچنین فرصتی برای مردم فراهم خواهد شد که از ماهها قبل، متوجه بشوند چه افرادی برای انتخابات ثبت نام کرده اند تا با تحقیق و شناخت بیشتری، پای صندوق های رای بروند .

🔹 داوطلبان انتخابات مجلس، با عمل به سیره شهدا و توجه به مسائل اخلاقی، با صداقت به میدان آیند و وعده هایی دهند که امکان تحقق آنها، وجود داشته باشد .

 🔹 میدان انتخابات پاک باشد و داوطلبان انتخابات مجلس با سیاه نمایی و فریب کاری، به فکر حذف رقبای خود از صحنه نباشند . به یاری خداوند و حضور مردم، انتخاباتی باشکوه، با سلامت و دشمن شکن برپا خواهد شد که شهدا شاد شوند.

🔹همزمان با ایام عزاداری امام حسین (ع)، امروز نذرواره ۷۲ دیگ اطعام حسینی با کمک خیران و هیات های مذهبی، در سبزوار برگزار شد که انتظار می رود با حمایت های بیشتر نیکوکاران، سنت حسنه اطعام در ایام عزاداری، جشن ها و موالید ائمه (ع)، با قوت بیشتری ادامه یابد. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *