بازدید محبی نماینده مردم غرب خراسان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار

شرکت نفا سبزوار

در راستای بررسی روند سوخت رسانی و ارزیابی پروژه‌های در دست اقدام منطقه دکتر بهروز محبی نماینده مردم غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار بازدید کرد.

دراین بازدید و طی نشستی که در دفتر مدیر منطقه انجام شد غلام محمد احمدی مدیر منطقه ضمن عرض خوش آمدگویی به محبی و هیات همراه، گزارشی از روند تامین و توزیع سوخت در غرب خراسان ارائه داد و بیان داشت: با عنایت به اینکه در حال اجرای طرح ملی ساماندهی کارت سوخت آزاد در کشور بوده و نیز در فصل سفر خیز سال قرار داریم و شاهد حجم زیاد ترددهای مسافرین و زائرین آقا علی بن موسی الرضا (ع) هستیم با برگزاری جلسات مستمر و پایش لحظه به لحظه روند سوخت رسانی، الحمدلله هیچ مشکلی در راستای تامین و توزیع سوخت به ویژه بنزین در منطقه نداریم و با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز هستیم.
در ادامه محبی با حضور در محل احداث ساختمان اداری جدید منطقه میزان پیشرفت پروژه را مورد پایش قرار داد و سپس با حضور در انبار نفت شهید محمدیانی، کارگاه سامانه هوشمند و کارگاه برق منطقه از فرآیند انجام اقدامات شاخص در منطقه از جمله تعمیر کارتخوان نازل ها و تعمیر برد کانترهای وگا آی بازدید کرد.
  محبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی در پایان این بازدید ضمن عرض خداقوت به مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از تلاش‌ها، زحمات و اقدامات مهم منطقه در عرصه سوخت رسانی قدر دانی کرد و اذعان داشت: روند مطلوب سوخت‌رسانی در منطقه سبزوار و نیز خودکفایی در تعمیر کارتخوان نازل‌ها و بردهای کانترهای وگا آی نشان از توانمندی ،تخصص و تعهد مدیر و کارکنان مجموعه دارد و امیدواریم با این عزم و اراده جدی شاهد رشد و پیشرفت منطقه سبزوار و رشد و تعالی روزافزون ایران اسلامی باشیم. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *