افزایش سرانه مطالعه نباید به هفته کتاب محدود شود

جوادباشتنی

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مفید میراثی گرانبها برای افراد جامعه است، گفت: برنامه‌های افزایش سرانه مطالعه نباید به هفته کتاب معطوف و محدود شود.

آیت ا… غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب و کتاب‌خوانی افزود: در کنار اهتمام نهادها فرهنگی باید ساز و کاری فراهم شود که فرهنگ کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه به عنوان یکی از راه های توسعه و بالندگی فرهنگی در سطح جامعه نهادینه شود.

وی بیان کرد: جوانان باید تاریخ معاصر کشور را بر مبنای قلم های امین مطالعه کنند و متوجه توطئه های دشمنان در دوره های تاریخی خواهند شد.

امام جمعه سبزوار در بخشی از سخنانش با اشاره به ایام سالگرد شهادت سردار شهید “حسن طهرانی مقدم” پدر موشکی ایران، افزود: امروز قدرت کنونی جبهه مقاومت در زمینه موشکی و نظامی مرهون انقلاب اسلامی و شهیدانی همچون طهرانی مقدم است.

آیت ا… غلامرضا مقیسه در پایان گفت: دستاوردهای جمهوری اسلامی در عرصه هوا فضا، تسلیحات و موشک های پیشرفته که دل دشمن را به لرزه انداخته، مرهون این شهید و دیگر شهدای همرزم وی است.
وی اظهار داشت: یکی از آرزوهای شهید طهرانی مقدم محو رژیم صهیونیست بوده که این رویداد امروز با تقویت قدرت جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان شده است. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *