باخت خانگی تیم هندبال پیکان سبزوار درمقابل گیتی پسند اصفهان

هندبال سبزوار

تیم هندبال پیکان سبزوار دیدار خانگی خود در برابر گیتی پسند اصفهان را با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ واگذار کرد.

این دیدار از هفته پنجم لیگ سی و ششم هندبال باشگاه‌های کشور، عصر روزگذشته با حضور تماشاگران در سالن ورزشی شهید الداغی سبزوار برگزار شد.

” مهدی یاری” و ” آرش عزیزی” قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و “صارم بنکداری” و “سیدحسین حسینی” به عنوان نماینده فدراسیون و ناظر فنی بر این مسابقه نظارت داشتند.

تیم پیکان سبزوار در این دوره لیگ برتر از مجموع پنج دیدار تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است.

سرمربی تیم هندبال پیکان سبزوار پس از این دیدار گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت ندارم چون آنچه را خواسته بودم نتوانستند در زمین اجرا کنند.

محسن اسماعیلی افزود: از سویی تیم پیکان به علت مشکلات مالی نتوانست سه بازیکن در پست های مورد نیاز جذب کند و ضعف تیم ما در خط حمله مشهود بود.

پیمان صادقی، سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان نیز گفت: بازیکنان ما در نیمه نخست خوب بازی نکردند اما با توجه به شناختی که از توان بدنی شاگردانم داشتم برنده این دیدار شدیم.

در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر هندبال مردان ۱۲ تیم آلومینیوم اراک، پرواز هوانیروز اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، پیکان خراسان، زغالسنگ طبس، سپاهان نوین، گیتی پسند اصفهان، فرازبام خائیز دهدشت، فولاد سپاهان اصفهان، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون حضور دارند. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *