توجه وزارت علوم به طرح آمایش رشته های دانشگاه پیام نور سبزوار

جوادباشتنی

نماینده مردم شهرستانهای غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی گفت:

طرح آمایش رشته های دانشگاه پیام نور واحد سبزوار متناسب با ظرفیت های منطقه ای مورد توجه وزارت علوم  قرار گرفته است.

دکتر بهروز محبی نجم آبادی در حاشیه نشست مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری  افزود: اجرای طرح آمایش رشته های دانشگاه پیام نور و ایجاد رشته های جدیددر مقطه کارشناسی ارشد و کاربردی یک ضرورت است که جایگاه این دانشگاه را تقویت می بخشد.

وی اظهار داشت: با عنایت وزیر علوم ریس دانشگاه پیام نور قول مساعد داده است که طرح آمایش رشته های دانشگاه پیام نور واحد سبزوار نیز اجرا شود.

نماینده مردم شهرستان های غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این نشست موضوع تکمیل سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار مطرح شد و وزیرعلوم قول مساعددادند که هزینه های تکمیل این سالن ورزشی  تا  مرحله بهره برداری از هر ردیف بودجه از جمله مولدسازی را تامین نمایند.

دکتر محبی افزود: بهره برداری از این مجموعه ورزشی که در موقعیت مناسب شهری قرار دارد مورد اقبال جوانان و شهروندان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین وزیر  محترم علوم در این نشست از راه اندازی  شبکه تلوبیونی (تلویزیونی اینترنتی) سربداران با محوریت دانشگاه حکیم سبزواری که بستری برای معرفی بیشتر ظرفیت های شهرستانهای غرب خراسان است تشکر کرد. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *