۶ نفر مصدوم بر اثرپرتاب مواد محترقه در سبزوار

جوادباشتنی

پرتاب مواد محترقه در این شهر در شب چهارشنبه آخر سال ۶ نفر را مصدوم و راهی بیمارستان‌ها کرد

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:‌ این افراد در ساعات آغازین شب چهارشنبه آخر سال بر اثر انفجار نارنجک و دیگر مواد محترقه دست ساز از ناحیه دست، صورت و چشم آسیب دیدند

وی ادامه داد: یکی از مصدومان این حوادث نوجوانی ۱۱ ساله است که از ناحیه گردن دچار سوختگی شده و پس از انتقال به بیمارستان واسعی و دریافت خدمات اولیه درمانی به صورت سرپایی از بیمارستان مرخص شد.

او گفت: در ۲ حادثه دیگر نیز یک کودک پنج‌ ساله و جوانی حدودا ۲۵ ساله از ناحیه دست و پیشانی دچار آسیب شدند که به بیمارستان امداد شهید بهشتی منتقل و پس از انجام اقدامات درمانی در اورژانس از بیمارستان ترخیص شدند.

وی افزود: حادثه دیگر مربوط به زنی ۶۵ ساله بود که بر اثر پرتاپ مواد منفجره از ناحیه هر ۲ دست دچار تروما شد و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امداد شهید بهشتی منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات و نیاز به خدمات تخصصی در بخش ارتوپدی بستری شد.

مدیر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه سبزوار نیز گفت: ۲ نفر از شهروندان سبزواری که در شب چهارشنبه پایان سال بر اثر انفجار مواد محترقه از ناحیه چشم آسیب دیده بودند به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

عباسعلی تقی زاده افزود:‌ مصدومان انتقالی یک جوان ۲۴ ساله و یک بانوی ۴۹ ساله هستند که بر اثر انفجار ناگهانی مواد محترقه از ناحیه چشم مجروح شده و اکنون هر ۲ نفر در حال گذراندن مراقبت‌های درمانی هستند. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *