قتل یک زن درنزاع دسته‌جمعی درداورزن

جوتدباشتنی

درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان داورزن واقع در غرب استان خراسان رضوی منجر به قتل یک زن و مجروح شدن چهار نفر دیگر شد.

برخی از مسئولان انتظامی شهرستان داورزن عنوان کردند، با تایید ضمنی وقوع حادثه، اطلاع رسانی در این خصوص را به بررسی بیشتر ماجرا و روشن شدن ابعاد مختلف آن منوط کردند.

برخی رسانه های محلی غرب خراسان اعلام کردند که این حادثه سحرگاه امروز جمعه در یکی از روستاهای کوچک شهرستان داورزن روی داده که به قتل زنی ۴۵ ساله و مصدوم شدن شمار زیادی از دو طرف نزاع منجر شده است اما از دلیل و انگیزه بروز آن اطلاع دقیقی در دست نیست.

گفته شده که در این درگیری چشم یک نفر از حدقه خارج شده است و دست کم چهار نفر از آسیب دیدگان برای درمان به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار انتقال یافتند.

این ماجرا با دخالت پلیس و دستگیری همه عاملان درگیری خاتمه یافته است.

یک مسئول در شهرستان داورزن نیز با تایید وقوع درگیری گفت:‌ طرف های دعوا ساکن تهران هستند و برای تعطیلات نوروز به روستای خود سفر کرده اند، آنها سابقه اختلاف با هم داشته اند و در این درگیری با سلاح سرد به جان هم افتادند.

وی که خواست نام و سمتش در این خبر ذکر نشود در پاسخ به خبرنگار ایرنا در خصوص چیستی، چرایی و جزییات درگیری توضیحات بیشتر را به بررسی کامل ماجرا و روشن شدن تمام ابعاد آن موکول کرد. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *