هشت مصدوم در۲ سانحه رانندگی غرب و شمال‌شرق سبزوار

جواد باشتنی

فرمانده انتظامی خوشاب گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با یک خودرو سواری پراید در مسیر این شهرستان با سبزوار به آسیب دیدگی چهار نفر از سرنشینان این سواری منجر شد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: خودرو سواری حامل کارکنان دادگستری خوشاب بود، که ماموران اورژانس مصدومان این حادثه را به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار منتقل کردند.

شهرستان خوشاب به مرکزیت شهر سلطان آباد، بین شهرستان های قوچان و سبزوار واقع شده که جاده ارتباطی آن از محورهای پرحادثه استان است که سالانه جان تعداد زیادی از شهروندان را می‌گیرد.

مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی سبزوار نیز اعلام کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو آردی در محدوده روستای “استیر” سبزوار، بامداد جمعه منجر به مصدوم شدن چهار سرنشین آن شد.

محمد همتی افزود: در پی تماس راننده خودرو سانحه دیده با سامانه ۱۲۵ و اعلام واژگونی خودرو و محبوس شدن اعضای خانواده اش در آن، مرکز فرماندهی آتش نشانی سبزوار ۲ تیم از نجاتگران را به محل حادثه در محور داورزن – سبزوار اعزام کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه تماس گیرنده، مسافر بوده و تسلطی به محل دقیق حادثه نداشت و خودرو نیز از مسیر اصلی خارج شده بود، آتش نشانان برای یافتن خودرو در تاریکی شب دچار مشکل بودند اما با هوشیاری اپراتورهای مرکز ۱۲۵ محل حادثه شناسایی و نجاتگران در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند. جواد باشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *