اتاق اصناف سبزوار

رئیس اتاق اصناف سبزوار

اصناف پرچم دار ترویج خرید کالای ایرانی

رئیس اتاق اصناف سبزوار نیز اظهار کرد: اصناف به عنوان پرچمدار خرید کالای ایرانی در جامعه محسوب می شوند که فرهنگ سازی مهمترین عنصر ‌آن است.

فخرالدین فتاحی گفت: سیاست های دولت و همراهی تولید کنندگان سبب شد تا امروز کالای با کیفیت ایرانی در بازار بیش از گذشته مورد استقبال مردم باشد.

وی اظهار کرد: برخی افراد سودجو با واردات کالاهای قاچاق و با نشانک های اجناس ایرانی به بازار مصرف سبب بی اعتمادی مردم به محصولات داخلی می شوند که در این زمینه اتاق اصناف با تشدید نظارت ها و شناسایی متخلفان از فروش این گونه محصولات جلوگیری می کند.

فتاحی عنوان کرد: تقویت گرایش جامعه به خرید و مصرف کالای ایرانی برای کاهش حجم قاچاق کالا در بازار ضروری است و این موضوع نیازمند اطلاع رسانی بیش از پیش است.

وی ادامه داد: اصناف حلقه اتصال بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان هستند و از تولید کنندگان نیز انتظار می رود تا اصناف را با ارائه کالاهای ایرانی با کیفیت یاری کنند.

رئیس اتاق اصناف سبزوار خاطرنشان کرد: در همین راستا به ۴۲ اتحادیه و ۱۳ هزار عضو صنفی این شهرستان تکلیف شده تا از فروش کالاهای غیر ایرانی خودداری و عرضه محصولات ایرانی را در دستور کار قرار دهند.

فتاحی با اشاره به تشکیل ۶ تیم بازرسی برای بررسی وضعیت بازار و جلوگیری از گران فروشی در روزهای پایانی سال افزود: جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق در جهت حمایت از تولیدات داخلی از مهمترین وظایف این بازرسان است.

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد

را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت ، معنویت و

نوید بخش افکار نو ، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است . آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو ، ۳۶۵ روز سلامتی ، شادی ، پیروزی ، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.

 

فخرالدین فتاحی – رئیس اتاق اصناف سبزوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *