دستگیری قاتلین فراری و كشف ۱۱ كيلوگرم موادمخدر تا تیراندازی به سارقین

بازپرس ویژه قتل در تشریح این خبر گفت : در راستای وقوع قتل و کشف جسد مرد جوانی در حاشیه یکی از روستاهای شهرستان سبزوار و ارجاع پرونده به بازپرسی ویژه قتل شهرستان با صدور دستورات بازپرس پرونده و انجام اقدامات فنی پلیسی کاراگاهان جنایی پلیس آگاهی ، قاتلین که ۳ نفر با هویت معلوم متواری شده بودند در یک عملیات غافلگیرانه توسط مامورین در حاشیه شهر مشهد دستگیر و به حوزه قضایی سبزوار منتقل گردیدند. قاضی شم آبادی بازپرس ویژه قتل شهرستان سبزوار اظهار داشت: دستورات قضایی به پلیس آگاهی شهرستان ابلاغ و طی بازجویی های فنی قاتلین به وقوع قتل اعتراف و اقرار نمودند و پس از صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند .لازم به ذکر است تحقیقات در خصوص سایر زوایای پرونده ادامه دارد.

همچنین در دو پرونده ای دیگر فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار از کشف ۱۱ کیلوگرم تریاک و كشف ۱۲ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.  سرهنگ” حسين بيات مختاري” در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبني بر انتقال موادمخدر با یک دستگاه كاميون، پی گيری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار قرار گرفت. سرهنگ بيات مختاري افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اشراف اطلاعاتی و گشت هاي پوششي در تمامي محورهاي مواصلاتي شهرستان، موفق به شناسایی كاميون موردنظر در محور سبزوار– بردسكن شدند. وي گفت: ماموران انتظامی با تعقیب و مراقبت اين كاميون و استفاده از يك فرصت مناسب این خودرو را كه به ظاهر داراي بار سبوس بود، متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۱ كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود را كشف كردند . اين مقام انتظامي تصريح كرد: ۲ متهم در این زمینه دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند. فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در خاتمه از شهروندان درخواست كرد؛ در صورت آگاهي از هرگونه خبر مبني بر جابه جایي، حمل و يا فروش موادمخدر مراتب را از طريق پليس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ حسین بیات‌مختاری، درپایان گفت : ماموران انتظامی این شهرستان با اشاراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به كشف ۱۲ فقره سرقت و دستگيري ۱۱ سارق در اين طرح شدند .  و درچند روز گذشته پس از شناسايي يك دستگاه خودرو پرايد سرقتي در ورودي غربي شهرستان، اين خودرو تحت تعقيب قرار گرفته و با توجه به عدم توجه راننده به ايست پليس و متواري شدن از محل، در نتيجه ماموران گشت انتظامي با استفاده از قانون بكارگيري سلاح اقدام به تيراندازي هوايي كرده و راننده را به همراه دو سرنشين آن متوقف و دستگير كردند. ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان موفق شدند در اقدامي حساب شده، ۳ تن را كه در حال طراحي سرقت با اسلحه پلاستيكي بودند را در يكي از ميادين اصلي شهر دستگير و اين افراد را به مقر انتظامي منتقل كنند. متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند و تحقيقات پليس جهت كشف ساير سرقت هاي احتمالي توسط اين متهمان با دستور مقام قضايي ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *