شهرداری به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

شهرداری به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

شهردار سبزوار گفت: با رويكرد توسعه متوازن، فعالیت های عمرانی شهرداري در ۱۸ نقطه شهر در حال انجام است که این امر سبزوار را به كارگاه سازندگي تبديل كرده است.

به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، سيد علي كوشكي با بيان اين مطلب اظهار داشت: توزیع عادلانه سرانه خدمات و منابع بین محلات مختلف شهری و دستیابی برابر شهروندان به امکانات، عدالت اجتماعی را در پی دارد و زمینه ساز توسعه متوازن شهری است.

او با اشاره به همکاری و تعامل خوب مديريت شهري با مجموعه شهرداري، افزود: این موضوع سبب شتاب در برنامه های اجرایی و عمرانی این کهن شهر شده است.

كوشكي گفت : هرچند در اجرای کارهای عمرانی همواره مشکلات و كمبود نقدينگي وجود دارد، ولی با فضای ایجاد شده این مشکلات به حداقل ممکن کاهش یافته است.

وی اظهار کرد : خوشبختانه با تلاش پرسنل خدوم شهرداری و سازمان های تابعه، سبزوار در مسیر توسعه قرار گرفته و ما با تلاش شبانه روزي این مسیر را با سرعت بیشتری ادامه خواهیم داد.

شهردار سبزوار بیان کرد: ایجاد شور و نشاط شهروندی، تغییر مبلمان شهری، بازگشايی برخي معابر، افزایش سطح خدمات سازمان ها به شهروندان و… مهمترین فعالیت های انجام گرفته است.

كوشكي  :سبزوار با اشاره به اينكه در کارگاه هاي سازندگی سطح شهر حدود ۴۰۰ نفر از نيروهاي شهرداري مشغول به فعاليت هستند، اضافه كرد: اين كارگاه ها در ميدان و بلوار سربداران، اصلاح لچكي ميدان شهيد بهشتي، ميدان رسالت، سوله زائر، لكه گيري پارك هاي سطح شهر، عابر پياده سطح شهر، بهسازي خيابان هاي كاشفي، ابن يمين، محوطه سازي المان كاشفي، ارگ اميريه، ميدان خليج فارس، ادامه كال عيدگاه، مسجد الغدير، بلوار كوشك، پارك مركزي، سرويس بهداشتي باغ ايراني و آسفالت معابر شهري به صورت اماني و پيماني فعال مي باشند.

او در ادامه تصريح كرد: اعتماد اجتماعی، مشارکت شهروندان در امور شهری و قانون‌مداری از ویژگی‌های مطلوب برای یک شهر است كه خوشبختانه با تعامل و همراهي همه مديريت شهري اين مهم در سبزوار تحقق يافته است.

شهردار سبزوار همچنين با تاکید بر رعایت صداقت و پاکدستی در مجموعه شهرداری سبزوار برای تکریم ارباب و رجوع، افزود: باید عملکرد شهرداری به سمتی برود که مردم شیرینی مراجعه به شهرداری و استفاده از خدمات شهری را احساس کنند.

وی در پايان از شهروندان فهیم سبزوار خواست تا در مشارکت‌های همگانی اعم از پرداخت عوارض شهري برای توسعه همه‌جانبه اين شهر، مشارکت و همیاری با شهرداری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *