پارک بانوان تعطیل نخواهد شد بلکه ارتقا و احیا می شود

پارک بانوان تعطیل نخواهد شد بلکه ارتقا و احیا می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی در نشست صبح امروز خود با مشاور فرماندار و رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری که در محل شهرداری برگزار شد، گفت: پس از اعلام مشکلات این پارک توسط بانوان و کارشناسان، شهرداری در یک جلسه کارشناسی با حضور مشاوران و مدیران این نهاد مردمی، تصمیم به تدوین طرح جامع پارک بانوان نمود.

وی با اظهار اینکه پارک بانوان باید عرصه ای برای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، فراغتی، تفریحی و…مبتنی بر ارزش های اجتماعی، فرهنگی بانوان باشد، بیان کرد: لذا در تلاش هستیم با برنامه ریزی دقیق و طراحی جامع این پارک، زمینه ساز شکوفایی، بالندگی و ایجاد حس اعتماد به نفس بانوان سبزواری باشیم.

او با اظهار اینکه شهرداری همواره به حقوق شهروندی و بانوان نگاه ویژه ای دارد، اظهار داشت: در این راستا ۲ پارک دیگر در خیابان پیروزی و استادیوم خوشبین برای این مهم در نظر گرفته شده که برنامه ریزی ها برای انجام آن آغاز شده است.

کوشکی با بیان اینکه ارتقای نشاط اجتماعی بانوان سبزواری یکی از اولویت های برنامه‌های شهرداری است، تصریح کرد: در صورت فراهم شدن شرایط ایستگاه دوچرخه‌سواری و پیست اسکیت نیز در پارک بانوان فعال خواهد شد.

شهردار سبزوار همچنین خواستار عقد تفاهم نامه ای بین شهرداری و کمیسیون امور بانوان فرمانداری در خصوص ارائه خدمات مطلوب به بانوان با ارائه طرح ها، برنامه های مدون و جامع شد.

مشاور عالی شهردار سبزوار نیز در این نشست گفت: هر تصمیم و تغییراتی ابتدا با نظرات موافق، مخالفی و مقاومت روبروست که کاملا طبیعی است.

حسین دولت آبادی با تاکید بر اینکه هدف از انجام برخی تغییرات در پارک بانوان ارتقا و بهبود فضای موجود آن می باشد، افزود: این پارک در واقع محوطه ای محصور و از اطراف مشرف بود، لذا شهرداری با تهیه طرح جامع و نظرسنجی از بانوان، در تلاش است فضایی کاملا متفاوت از وضع موجود ایجاد نماید.

مشاور فرماندار و رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری سبزوار هم در این نشست از حمایت این کمیسیون در خصوص ارتقا پارک و ارائه خدمات مناسب به بانوان خبر داد.

دباغی مقدم گفت: دغدغه شهرداری رفع مشکلات پارک بانوان، ارتقا و احیای پارک بانوان دغدغه ما نیز هست، چرا که ما معتقدیم افزایش امکانات و تعداد فضاهای ویژه بانوان به ارتقای سلامت و پویایی و خانواده‌های آنان منجر می‌شود.

وی گفت: کمیسیون امور بانوان فرمانداری، تلاش خود را به کار می‌گیرد تا افزایش کمی و کیفی فضای تفریحی و ورزشی ویژه بانوان و خانواده را با تعامل دستگاه‌های شهری ممکن کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *