جلب رضایت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سبزوار در اولویت کاری

جلب رضایت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سبزوار در اولویت کاری

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سبزوار گفت: جلب رضایت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سبزوار در اولویت کاری این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، احسان امامی در نشستی که با ارغیانی رئیس کمیسیون ایثار، مقاومت و امنیت شورای شهر و حسینی زاده مشاور سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری سبزوار داشت، با اشاره به وجود برخی مشاغل مزاحم در شهر، افزود: باید در نظر داشته باشیم که ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم گام مهمی در راستای صیانت از حقوق شهروندان است که موجب آرامش بیشتر در شهر خواهد شد و ضرورتا ساماندهی این مشاغل باید با جدیت دنبال شود.

وی اظهار کرد: تجمیع مشاغل مزاحم شهری در مکانی مناسب علاوه بر کاهش آلودگی های مختلف زیست محیطی باعث جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، خدمت رسانی مطلوب به صاحبان کسب و کار، حذف زواید بصری در شهر و نهایتا رضایت شهروندان خواهد شد.

او ایجاد مراکز عرضه مستقیم کالا، بهبود فضای کسب و کار و ساماندهی دستفروشان را از دیگر اولویت کاری خود در این سازمان  برشمرد و بیان کرد: وجود دستفروشان در نقاط مختلف شهر باعث ایجاد سد معبر شده و مشکلاتی را برای شهروندان بوجود می آورد که برای حل این معضل با برپایی بازارهای مختلف در طول شبانه روزتا حدودی این مشکل برطرف خواهد شد.

امامی ضرورت ساماندهی روزبازار و بازارچه‌های محلی شهر را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: باید ضمن جانمایی، مکان های مناسبی نیز برای استقرار روز یا شب بازارها مشخص شود، با این اقدام حتی می توان دستفروشان سایر خیابان های سطح شهر را نیز به این مکانها هدایت کرد.

?وی بر لزوم شناسایی و آمارگیری تعداد دست فروشان تاکید کرد و گفت: با این امر می توان مدیریت لازم را بر اینگونه این افراد اعمال کرد.

گفتنی است در ادامه این نشست ارغیانی رئیس کمیسیون ایثار، مقاومت و امنیت شورای شهر و حسینی زاده مشاور سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری سبزوار نیز بر ساماندهی مشاغل مزاحم، تکریم ارباب رجوع، نظارت دقیق و مستمر بر عرضه کمی و کیفی محصولات در بازارهای روز و… تاکید کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *