عمران شهر در گرو مشارکت مردمی است: آسفالت ۶۲ هزار متر مربع از معابر سبزوار در سه ماهه نخست سال

عمران شهر در گرو مشارکت مردمی است: آسفالت ۶۲ هزار متر مربع از معابر سبزوار در سه ماهه نخست سال

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سبزوار گفت: توسعه، عمران و آبادانی در گرو مشارکت مردم در برنامه های مدیریت شهری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری افزود: پرداخت عوارض شهری و مشارکت در زیرساخت های عمران شهری بستر ساز شهری آباد و توسعه یافته است.

او با تاکید بر اینکه توجه به عمران و آبادانی شهر و اجرای پروژه های عمرانی از مهم ترین وظایف شهرداری است، گفت: امید داریم که بتوانیم گامی هر چند کوچک در برآوردن نیازهای اساسی مردم شهر برداریم  .

استیری در ادامه با اشاره به اجرای عملیات آسفالت شهری بیان کرد: عملیات آسفالت خیابان ها،  کوچه ها ، معابر و محلات با هدف تسهیل در عبور مرور شهروندان از ابتدای سال جاری در دستور کار این شهرداری همچون سنوات گذشته قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه در  سه ماهه نخست سال حدود ۶۶ هزار متر مربع از کوچه ها و معابر شهر سبزوار آسفالت شده که آسفالت ۳۰ کوچه و خیابان های اصلی آرامستان بهشت رضوان، مسکن مهر، بزرگراه ابریشم و کمربند شمال از جمله بوده است.

استیری در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری با مشارکت خوب شهروندان ۴ هزار و ۱۶۰ مترمربع از کوچه ها و معابر محلات مختلف سطح شهر، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سبزوار ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان در کمک به مدیریت شهری به منظور توسعه و نگهداری شهر گفت: ما در هر جایگاهی که باشیم در گام نخست شهروند این شهر محسوب می‌شویم و باید در نگهداری، توسعه و آبادانی شهر سهیم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

وی از عموم شهروندان خواست با پرداخت به موقع عوارض یاری گر مدیریت شهری در جهت ارائه خدمات شایسته و مطلوب‌تر باشند؛ چرا که آینده شهر در گرو مشارکت و همدلی شهروندان آن قرار دارد.

گفتنی است غالب وظایف شهرداری در حوزه خدمات شهری (رفت و روب، نظافت و پاکسازی)، عمران شهری (جدول کشی، آسفالت، احداث کانال جمع آوری آب های سطحی و … )، فضای سبز (احداث و نگهداری پارک ها و فضای سبز)، حمل و نقل و ترافیک شهری، شهرسازی و صدور مجوز، پایان کار و پروانه ساخت و همچنین حوزه فرهنگی و اجتماعی می باشد که شهرداری سعی دارد تمام خدمات خود را در این حوزه ها به نحو احسن انجام دهد تا موجبات ارتقاء سطح رفاه عمومی و رضایت شهروندان را فراهم کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *