استقبال شهرداری سبزوار از هفته دولت با افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی از ۳۰ طرح عمرانی- خدماتی

استقبال شهرداری سبزوار از هفته دولت با افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی از ۳۰ طرح عمرانی- خدماتی

 

معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: در هفته دولت، ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی شهرداری سبزوار با اعتباری بالغ بر حدود ۹۱ میلیارد ریال افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری که با موضوع گرامیداشت هفته دولت به ریاست شهردار سبزوار در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان باهنر و رجايي، افزود: در حال حاضر در هفته دولت چشم همه مردم به سوي اجراي طرح هاي زیرساختی و توسعه شهری است و آنان به دنبال استيفاي حقوق شهروندي خود هستند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که دولت را خدمتگذار مردم دانسته‌اند، ادامه داد: بايد در هفته دولت اين مهم با خدمات مطلوب دولت و همه دستگاه ها به مردم ثابت شود که تلاشگران این نظام در همه نهادها و دستگاه های اجرایی کمر همت را برای خدمت به آنان بسته اند.

او در ادامه با اشاره به مشارکت های شهروندان خوب سبزوار در توسعه کهن شهر دیار سربداران، تصریح کرد: مشارکت مردم خوب سبزوار در روند فعالیت های عمرانی قابل تحسین است وهمین نقاط مثبت انگیزه ما را نسبت به انجام پروژه های عمرانی دوچندان کرده و جا دارد در اینجا از همه شهروندان تقدیر و تشکر می کنم.

صائمی نسب همچنین آذین بندی سطح شهر به مناسبت اعیاد قربان، غدیر و همچنین هفته دولت، غبار روبی مزار شهدای والامقام و … را از دیگر برنامه های شهرداری سبزوار برای گرامیداشت هفته دولت برشمرد.

گفتنی است در این جلسه جعفر صائمی نسب معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار به عنوان رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرداری منصوب شد. همچنین خلیلی دارینی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به ارائه گزارش مختصری از عملکرد این سازمان در بخش های مختلف پرداخت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *